צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צלם בר מצווה

חיכיתם לאירוע הזה 13 שנים, וכמו בקלישאה, תתראו עם כולם בבר המצווה של הבן שלכם. כנראה שיהיו מוזמנים רבים בבר מצווה- הרי חוגגים זאת עם המשפחה המורחבת ועם כל החברים (ומי שמוכרח יכול להזמין גם חברים ותיקים של הדור הבוגר יותר ושל הבן). אירוע בר מצווה הוא אירוע של פעם בחיים, לכן הצלם בר מצווה שיצלם לכם את האירוע חייב להיות המוכשר והנחמד מכולם.

דברים שצלם בר מצווה חייב להביא איתו
לצלם בר מצווה קיים תסריט בדרך כלל איתו הוא נעזר למצוא לוקיישנים לצילום התמונות שיכנסו לאלבום בר- המצווה וכן יוקרנו ביום האירוע.  תוכלו גם אתם למצוא לוקיישנים ליום הצילום- ולתאם עם הצלם. צלם בר מצווה שעובר יום צילום שלם עם הילד ועמכם, כל- שכן מצלם במשך אירוע שלם קהל כה רב של אנשים שהוא בא עמם במגע חייב להיות בעל יחסי אנוש טובים, למצוא את החיוך החיצוני והפנימי שלכם ולתעד אותו. בנוסף, צלם בר מצווה בודד לא בהכרח יכול להשתלט על קהל מוזמנים גדול, לכן בררו אם יש לו שותף לצילומי סטילס או וידאו.

ערך מוסף לצלם בר מצווה
כיום, רוב צלמי בר – המצווה יפיקו לכם אלבומי בר מצווה משלכם בכמות העותקים המתאימה לכם, כשאתם מתרשמים מעיצוב אלבומים קודמים. בנוסף, ישנם צלמים או צלמות שהם סטייליסטים ויעזרו לחתן בר- המצווה להיות מקסים יותר מתמיד ביום המיוחד שלו. 

מפת אתר | צור קשר