צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צילומים לפני חתונה

חתונה היא אירוע ענק ומרגש אך ההכנות אליו הן ארוכות ומתישות. בנוסף לבחירת גן אירועים, שמלת כלה, קייטרינג ועוד אלמנטים נוספים – עליכם לבחור צלם לצילומים לפני החתונה, ולהחליט על לוקיישנים מתאימים לצילומים - ובשביל זה אנחנו פה.

איפה עורכים צילומים לפני חתונה
בכל אלבום חתונה בו תסתכלו תמצאו תמונות של הזוג לפני החתונה. תוכלו למצוא שם תמונות על רקע בית ישן, הים והשקיעה, טיילת ועוד. כדאי מאוד להתייעץ עם הצלם מכיוון שיש לו ניסיון וידע רב ויוכל להמליץ לכם על מקומות יפים, מקוריים ורומנטיים. כמובן שאם יש לכם רעיון מקורי משלכם, מקום חלומי שתמיד רציתם להצטלם בו – אל תתביישו, אחרי הכל האלבום הזה הוא שלכם וישאר עימכם לעד.

צלם מקצועי
חיוני והכרחי למצוא צלם מקצועי ובעל ניסיון גם בשביל הצילומים שלפני החתונה וגם עבור החתונה עצמה. הצלם צריך לקלוט את הרוח של הזוג, להבין את רצונם וללמוד את טעמם. מומלץ לשאול חברים על צלמים טובים, ולהתרשם מהאלבומים השונים שנעשו ובנוסף כדאי להתרשם מהגלריות השונות באתרי האינטרנט.

טיפים חשובים לפני הצילומים
היום אשר בו נערכים הצילומים הוא יום ארוך. הכי חשוב להגיע אליו עם מצב רוח מצוין וסבלנות. כדאי להקשיב להוראות הצלם אשר יודע להפיק את המיטב מכל סצנה ולבחור את המיקומים הטובים ביותר. זו החתונה שלכם – אל תתביישו ואל תתעצלו לבקש לעשות עוד סט של צילומים ואם תרצו להוסיף גם עוד מקום – אחרי הכל מתחתנים רק פעם אחת (בתקווה).

מפת אתר | צור קשר