צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צילום והפקת אירועים

חתונה? בר מצווה? ברית מילה? אנו מודעים להתרגשות הרבה שלפני האירועים הללו, וכן את המאמץ הרב אשר נדרש כדי להפיק אותם. תיעוד האירועים המרגשים הללו הוא חשוב מאוד, והתמונות אשר יצולמו באירוע ישארו עימכם כל החיים כדי שתוכלו לזכור את הרגעים היפים. אין להגזים בחשיבות הרבה בבחירת אנשי צילום אירועים והפקת האירוע – הרי אלה יהיו יד ימינם של מארגני ומזמיני האירוע.
 
למה כדאי לבחור בחברה אשר משלבת בין צילום והפקה?
האדם אשר מפיק את האירוע יודע יותר מכל מה קורה במהלך האירוע ואיפה הוא קורה. בנוסף, בחברה שלנו צלמים מקצועיים ומנוסים, וכמובן גם מפיקי אירוע אחראים ומקצועיים. המפיק בקיא בפרטי האירוע ובאטרקציות השונות ויודע לכוון את הסדר הכרונולוגי בשיתוף פעולה עם הצלם. בנוסף, ההפקה מעמידה את התפאורה בהתאם לאופי האירוע והאנשים על מנת שיתפסו בעדשת המצלמה בצורה הטובה ביותר. 

איך בוחרים בצלם ומפיק לאירוע?
כדאי לשמוע המלצות מחברים ומקרובי משפחה. בנוסף ניתן לקרוא המלצות באינטרנט, וכן לבקש מהצלם לראות תמונות ואלבומים מהאירועים שהוא היה בהם. בנוסף ניתן לבקר באירועים של הצלם כדי להתרשם מההפקה ורמת הצילום. בעת הביקור כדאי לבדוק את רמת הציוד והמקצועיות של המפיק והצלם, ואת הקישור בין התפאורה לאופי האירוע. כמו כן, כדאי לערוך שיחה עימם כדי להתרשם מאופיים, שכן אף אחד לא רוצה צלם אירועים אשר יציק למשתתפים באירוע, וינסה לאלץ סצנות מסוימות עבור המצלמה.

מפת אתר | צור קשר