צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צלם תמונות

אירועים משמחים כגון חתונות, בריתות, בר מצוות וימי הולדת מספקים לנו את הרגעים המאושרים והיחודים שמהן מורכבים החיים שלנו. החוויות הבלתי נשכחות של האירועים שאנו מארגנים לחברים קרובים, עמיתים לעבודה ומשפחה נשארים בזכרונינו וליבנו לאורך שנים רבות. על מנת לנצור את התמונות והאירועים ואף להעביר אותם בירושה לדורות הבאים חובה לשכור את שירותיו של צלם מקצועי אשר יהפוך כל רגע לתמונה מושלמת.

צלמים מקצועים לאירועים 
הצלמים אשר מספקים את שירותיהם לאירועים הינם הצלמים המקצועים ביותר בתעשייה. מדובר בצלמים אשר מתמודדדים עם עבודה לחוצה ונמצאים עם לב על הדופק לאורך כל האירוע. הצלם מתחיל לעבוד עוד לפני שהאירוע מתחיל כאשר הוא מלווה את בעלי האירוע לכל ההכנות שלפני קבלת האורחים. התמונות שמצלמים לפני האירוע נותנים את הטאץ´ האישי יותר והפכים את האירוע לסיפור.

עבודה של הצלם אירועים
בדרך כלל מומלץ להשכיר שני צלמים כאשר צלם אחד אחראי על צילום תמונות סטילס והצלם השני אחראי על צילום סרט וידאו באורך מלא. בסיום האירוע, בעלי האירוע מקבלים את כלל התמונות בדיסק על מנת לצפות בהם במחשב. מכלל התמונות נבחרות כ-300 תמונות אהובות ביותר כאשר תמונות אלו יכנסו לאלבום מיוחד אשר יעוצב על ידי הצלם. שני סרטי וידאו כולל סרט באורך מלא אשר כולל את כלל האירוע והסרט השני הינו סרט מקוצר אשר כולל את הקטעים הנבחרים.

מפת אתר | צור קשר