צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צלמי אירועים

תן חיוך, מצלמים אותך...!
צלמי האירועים שלנו הם צלמי שטח מיומנים, ומראים לך את התמונה מזוית אחרת. צלמים לאירועים הם צלמים מנוסים אשר יודעים לחוש את הרגע לפני שהוא קורה, שהרי רב הצילומים לא מבוימים, אלא פשוט המציאות. הם אלו שישאירו לכם את המזכרת מהאירוע הכי חשוב שלכם, לכן הם אלו שיתעדו את האירוע מזויות שונות, בזמן שאתם חווים את החויה המיוחדת שלכם.

צלמי אירועים יסתובבו במקום, ורגע לפני שתרגישו יצלמו את הדודה רוקדת את הטוויסט, אתכם את הקייטרינג....בריקוד הטוויסט, את החברות שמסתערות על הרחבה לתפוס את הכלה (או החתן) לריקוד, את ההורים ברגע המאושר בחייהם, את רגע החופה , את הקהל כמו שהנישאים רואים מהחופה וכמו שרוצים לנצור לנצח.
צילום של אירוע לא מתחיל רק מרגע האירוע, לכן הצלם יתאים את עצמו לאופי האירוע. אם צריך לוקיישן מיוחד או סטודיו, סגנון צילום, רעיונות מקוריים ותזמון, הרי שבזה ניחנו צלמי אירועים- והם יוכלו לעשות זאת במקצועיות ובחיוך. 

הצילום לא מסתיים בארוע עצמו- לאחר מכן יש לבחור תמונות, לשלבן באלבום מוחשי או וירטואלי ולעצב את היצירה המוגמרת. בשלב בחירת התמונות רבים מאתנו מתחבטים בשאלה – אילו תמונות מעוניינים להכניס לאלבום- אילו תמונות תלווינה אותנו לכל חיינו, התמונות שתהינה חלק מאיתנו.
הצלמים שלנו ישמחו להקל עליכם את משימת הבחירה והסינון, ויציעו לכם על- פי נסיונם אילו תמונות להשאיר, כי הרי צלמי אירועים נמצאים שם ברגע האמת.

מפת אתר | צור קשר