צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צילומי בת מצווה


כאשר הבן שלנו מגיע לגיל של 13 שנים, עבורו ועבור כל המשפחה, מדובר באירוע חוויתי ומרתק מאחר והוא מגיע לגיל בר המצווה. עבור יהודים במדינת ישראל ובחו"ל מדובר בגיל ייחודי וחשוב שמהווה נקודת מפנה ומסמל את המעבר של הילד לנער. רבים מאיתנו מבלים את שעות הבוקר בבית הכנסת ועוקבים אחר הבן שעולה לתורה. מאוחר יותר, בשעות הערב משפחות רבות מארגנות אירוע מפואר עבור משפחה וחברים.

צילומים באירוע בר מצווה
לכולנו חשוב שהאירוע יהיה מאורגן בצורה הטובה והאיכותית ביותר. אנו משקיעים מאמצים רבים על מנת לשכור את השירותים הטובים ביותר של חברת קייטרינג, אולם אירועים, מוזיקה וכמובן הצלם. שירותי הצלם הינם שירותים חשובים מאוד כאשר הוא זה שמספק לנו את תמונות הסטילס וסרטי וידאו אשר משאירים אצל כל אחד ואחת מאיתנו זכרונות מתוקים מהאירוע לאורך זמן רב. חשוב להיפגש עם הצלם הפוטנציאלי על מנת לספר בפניו את הדרישות הבקשות והדגשים עבור האירוע. בנוסף, במהלך הפגישה ניתן להיתרשם מסטודיו של איש מקצוע, ועובודותיו הקודמות.

צילום מקצועי במהלך האירוע
במהלך האירוע הצלם עובד מתחילת האירוע כאשר האורחים רק מגיעים בשלב קבלת הפנים ועד אחרון האורחים. בדרך כלל צלם אחד אחראי על תמונות הסטילס והצלם השני מצלם את סרט הוידאו של האירוע. בסיום האירוע, המשפחה מקבלת את אלבום תמונות הסטילס המעוצב, סרט וידאו ארוך הכולל את כל האירוע וסרט וידאו קצר וערוך אשר כולל את הרגעיים היחודיים ביותר באירוע.

מפת אתר | צור קשר