צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

מחירון צלם אירועים

מתכננים חתונה, לילדה יש בת מצווה, יום הולדת 50 לאבא ? בכל ארוע חשוב בחיינו שמסמל שינוי ומעבר סטטוס אנו רוצים מזכרת שתלווה אותנו שנים קדימה. משהו להראות לנכדים.מזכרת שתנציח בדיוק את הרגעים הנכונים באותו יום מיוחד.

איך בוחרים צלם אירועים
בבואנו לבחור מי יהיה זה שיתעד את רגעי האושר בחיינו כמובן שחשוב למצוא את סגנון הצילום שמתאים לאופיינו.אחרי דפדוף באין ספור אלבומי חתונה של אנשים שאינכם מכירים תצמצמו את רשימת הצלמים שלפניכם באופן משמעותי. בנוסף גם למחירון צלם האירועים יש חשיבות לא קטנה בבחירתו.צלמים שונים נותנים שירותים שונים ובהתאם לכך נקבע התמחור.חבילת הצילום אותה תרכשו לפני האירוע ניתנת לשינויים רבים ומגוונים בהתאם לצורך שלכם. חשוב לרדת לפרטים החל ממספר התמונות וגודלן ועד עלות עריכת וידיאו. תדעו מה נחוץ לכם ואל תתבישו לבקש הצעות מחיר שונות ממתחרים בתחום.

לפי מה נקבע מחירון צלם אירועים
תוכן חבילת הצילום יקבע בהתאם את המחיר. העלות הנמוכה ביותר היא לצילום סטילס ללא פיתוח תמונות הכולל צילום והעברת תמונות על גבי דיסק ללקוח. מנקודה זו ניתן רק לעלות ,הוספת צילום וידיאו,עריכת וידיאו, פיתוח תמונות לפי גדלים שונים, עוזר צלם  וגורמים נוספים ישפיעו על המחיר באופן ישיר. מחירון צלם אירועים מושפע מפרמטר נוסף והוא נסיון ומוניטין של הצלם בתחום. כמו בכל תחום מקצועיות עולה כסף נוסף וכל גם מוניטין.

מפת אתר | צור קשר