צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צילום וידאו

אירועים כגון חתונות, בר או בת מצווה ובריתות מצריכות השכרת שירותי צלמי אירועים מקצועיים, וזאת בכדי להבטיח תיעוד אידיאלי של אותם רגעים מאושרים. צילום הוידאו מעניק הזדמנות יקרה מפז לחזור לאירוע המרגש ולחוות אותו בכל פעם מחדש, החל מקבלת הפנים ועד סיום האירוע.
כיצד ניתן להבטיח בחירת צלם הוידאו הנכון?
תפקידו של צלם האירועים הוא להעניק פנינת זכרון ייחודית, ועל כן לא בכדי כי הבחירה באיש המקצוע הנכון הינה מכרעת. כך, בעוד שצלם אירועים מיומן ובעל ניסיון יבטיח צילום וידאו איכותי ועריכה חכמה המספקת הנאה מקסימלית, יספק צלם אירועים חובב סרט וידאו זול שוודאי לא יצפו בו לעולם ואולי אף ייזרק לפח יחד עם הכסף שבוזבז. על כן, מומלץ להיעזר בהמלצות קרובים וחברים ואף לבחון עבודות קודמות של צלם האירועים טרם הבחירה בו. לצד זאת, חשוב לוודא כי נוצרת כימיה טובה עם הצלם שכן עליו להיות נעים הליכות וחברותי לשם התמזגות בקהל ולעבוד למולו.
כמה עולה צילום וידאו לאירועים?
עלות צילום הוידאו לאירועים מתבססת, בין השאר, על אופי האירוע וסוג השירות. פרמטרים אלה משליכים אודות שעות העבודה הדרושות, כמות מצלמות הוידאו ועוד ועוד. כמובן שחברת צילום אירועים מתחילה תספק לעיתים קרובות מחירים נמוכים יותר, אך חשוב שלא ללכת שולל אחר עלות מפתה- ולבחון גם את האיכות המוצעת. בכל מקרה, ניתן לקבוע כי חבילת צילום של אירוע ערב, הכוללת שתי מצלמות וידאו ומצלמת סטילס אחת, עולה בין 7500 ל-9000 שקלים. לאירוע הנערך בשעות הצהרים כגון בריתה, העלות יורדת לרוב באופן משמעותי וסובבת את ה-1500 שקלים עבור מצלמת וידאו אחת.
מפת אתר | צור קשר