צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צלמי בר מצווה

חתונות, בר מצווה ובריתות הינם אירועים משפחתיים שמלכדים את כל בני המשפחה והחברים לכמה שעות של שמחה, ריקודים ומצב רוח מעולה. לאחר שהאירוע נגמר, כל אחד מהמשתתפים נוסע עימו זכרון מתוק למשך שנים רבות. הצלמים שנמצאים באירוע ומנציחים את רגעי האושר והשמחה הם אלה שעוזרים להפוך את הזכרונות למציאות ולשמר אותם לנצח.

תפקידו של צלם האירועים
במהלך ההכנה של כל אירוע, המשפחה דואגת לבחור בדקדקנות יתרה את הצלם מאחר ולו אחד התפקידים החשובים ביותר בערב. עבודתו מתחילה עוד לפני פתיחת האירוע כאשר הוא מלווה את המשפחה בכל ההכנות המרגשות.  במהלך הערב כולו הוא לא נח לרגע ודואג לתפוס ולהנציח בעדשת המצלמה כל רגע מיוחד שמאוחר יותר יהפוך לתמונה ויעלה חיוך של אושר על פניהם של המתבוננים.

סוגי צלמים
ישנם מספר דרכים להפוך את הרגעים המרגשים של כל אירוע למזכרת. לרוב, צלם אחד אחראי על תמונות הסטילס כשתפקידו הוא לתפוס רגע אחד קסום ולהפוך לתמונה, והצלם השני מתעד את המתרחש באולם השמחות בעזרת עדשת מצלמת הוידאו והופך כל אירוע לסרט מרגש. בחדר העריכה החומר המצולם הופך בעזרת דמיונו היצירתי של הצלם ליצירת אמנות ייחודית ולא ניתנת לחיקוי.

איך לבחור צלם אירועים?
במהלך החיפושים אחר הצלם המתאים ביותר לתיעוד האירוע שלכם יש לשים לב לדגשים הבאים: שימוש במצלמות ותוכנות עריכה  חדישות ומעודכנות, וותק מקצועי ותיק עבודות עשיר ומרשים, תיאום ציפיות לגבי סגנון צילום ושימוש באפקטים מיוחדים במהלך העבודה. לא פחות חשוב הוא החיבור בין בעלי האירוע לצלם. חיבור חיובי בין שני הצדדים ישרה אווירה נינוחה שתסייע למצולמים להתנהג בטבעיות לפני המצלמה ולצלם ביטחון במהלך עבודתו. רק בסטודיו שלנו האירוע שלכם יצולם במיכשור המקצועי ביותר וילווה בחיוך הרחב ביותר! 

מפת אתר | צור קשר