צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

אלבום תמונות דיגיטלי

אלבום דיגיטלי הוא למעשה אלבום תמונות ממוחשב שנערך בתוכנות עיצוב מתקדמות ומודפס במכונות דפוס דיגיטליות. בשנים האחרונות גדל הביקוש לאלבום דיגיטלי לרגל אירועים שונים כגון חתונה, בר או בת מצווה, ברית או בריתה ועוד, וכעת מדובר באחד מסוגי האלבומים המובילים בתחום.

אלבום דיגיטלי או אלבום מודבק?
אז בחרתם כבר את מקום האירוע, את הקייטרינג ובעצם כמעט הכל, ועכשיו נותרה ההחלטה- אלבום דיגיטלי או אלבום מודבק? ובכן, לאלבום הדיגיטלי יתרונות רבים ולא בכדי שהוא "החליף" כמעט לגמרי את האלבום המודבק. היות ומדובר באלבום שנערך כולו במחשב על ידי תוכנות עיצוב מקצועיות, מעצב האלבום יכול להגשים את הפנטזיות הפרועות ביותר שלכם ולהוסיף אלמנטים עיצוביים שונים, טקסטים ומה לא- כיד הדמיון. בנוסף, אלבום דיגיטלי מאפשר עשיית תיקונים בתמונות הדורשות זאת, ואיכות התמונות רחוקה שנות אור מאלה של האלבום המודבק. כמובן שמבחינת עמידות, ידו של האלבום הדיגיטלי היא על העליונה, שכן מעבר לעובדה שמדובר בהדפסה האיכותית ביותר שאינה נפגעת מתנאי הסביבה, מדובר באלבום ששמור באופן תמידי גם על המחשב, ומכאן גם יתרונו הגדול שבאפשרות לייצור מספר עותקים שאינו מוגבל.

מקצוענות ויצירתיות ללא תחרות
אנו מאמינים שצילום האירוע הוא חלק בלתי נפרד מהאירוע עצמו, והוא זה שמאפשר לאחר סיומו לחזור לאותם רגעים מאושרים ולחוות אותם שוב ושוב. אנו מעסיקים את הצלמים המקצועיים ביותר בתחום ומאפשרים לכם ליצור את אלבום הדיגיטלי החלומי שלכם, תוך התאמה אישית לטעמכם האישי ורצונותכם. אז ביחרו ב"פוטופ" והבטיחו לעצמכם זכרונות נפלאים מכל אירוע.

 

מפת אתר | צור קשר