צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

תצלומי חתונה

תפקידו של צלם החתונה
מעבר לאוכל, תקליטן, רב ועוד יש גם את מקומו של צלם החתונה. לצלם חתונה ישנו תפקיד חשוב מאוד, שכן הוא האדם אשר יעזור לכם להנציח את האירוע בזיכרונכם. מעבר לניסיון שברצונכם יהיה לצלם, חשוב גם שיהיה אדם לרוחכם וזאת מכיוון שאתם הולכים ללוות אותו זמן רב לפני, במשך ואחרי החתונה, לכן חשוב להשתמש באינטואיציה שלכם ולבדוק האם זהו האדם אותו תרצו לצדכם ולצד האורחים שלכם בזמן החתונה.

איך בוחרים צלם?
כאשר אתם בוחרים צלם, חשוב לבחון את התצלומים שלו מחתונות קודמות. כיוון שלכל צלם סגנון צילום שונה ובחירתו של מה שיצלם משתנה גם כן, במידה שסגנון התצלומים לטעמכם הרי שעל התמקדות של מה שיצולם תמיד ניתן לתת הדרכה, בה תסבירו מה חשוב לכם שהוא יתפוס ובאילו רגעים.
כל צלם מציע חבילה שונה, לכן חשוב לבדוק את המרכיבים השונים של אותה הצעה. כיום, מעבר לצילומי הסטילס הרגילים ישנם גם צילומים אומנותיים שלרוב הם נעשים לפני החתונה, כמו כן ישנם אלבומים דיגיטאליים ואלבומים מעוצבים. בנוסף לכל זה ניתן גם לבקש שהחתונה תצולם באמצעות מצלמת וידאו.

גם וידאו קליפ
לאחרונה ניתן גם להוסיף וידיאו קליפ. כאמור, ישנם מרכיבים רבים לתצלומי החתונה ולכן כדאי לעשות סקר מעמיק ובנוסף גם התמקחות לגבי אילו מרכיבים תרצו שהחבילה תכלול וכמובן באיזה מחיר. לאחר כל הנאמר נותר לי רק להחל לכם מצל טוב ותצלום חתונה זול.

מפת אתר | צור קשר