צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צילום מגנטים לאירועים

צילום מגנטים לאירועים
אז הינה מגיע הערב שלו חיכיתם בכליון עיניים, היום מתרחש אירוע החלומות שלכם, אירוע שלא תשכחו לעולם. ומה עם כל שאר האורחים? אתם וודאי רוצים להעניק להם מתנה ייחודית שתחרוט בראשם את הערב הקסום הזה לעד. הישנו שי מוצלח יותר מצילום מגנטים, המנציח את האורחים במהלך האירוע בקישוט אשר יעטר את דלת המקרר שלהם?

צילום מגנטים לאירועים- מתנה שנשארת לעד
צילום מגנטים לאירועים הינו טרנד חדש בתחום הפקות האירועים ומהווה מתנה מושלמת לכל מאורע- החל מחתונה, וכלה בבר או בת מצווה, ברית, חינה, מסיבות סיום ועוד. צילום מגנטים לאירועים יעניק לכל אורח מגנט אישי בו מצולמים הוא ויקיריו, ומכאן הדרך למקרר קצרה. כך יוכלו אורחי האירוע להיזכר ברגעיו המופלאים, המרגשים והכיפיים ולשמוח בשמחתכם בכל פעם מחדש, ואין דרך טובה מזו להביע את הערכתכם על כך שבאו להשתתף בו.
צילום מגנטים לאירועים הינו שירות פשוט, מהיר וזמין- צוות הצילום מגיע לאירוע שלכם, מצלם את האורחים שלכם בקבלת הפנים, ברחבת הריקודים, בחופה ועוד- עפ"י בחירתכם האישית, ועד לפני סיום האירוע מונצחות תמונותיהם של כלל האורחים על מגנטים מסוגננים עם הקדשה אישית מכם! מדובר במתנה מקורית שמחייה את שמחת האירוע בכל יום מחדש, גם זמן רב לאחר שנגמר- רק אל תתפלאו אם באירוע הבא יעתיקו מכם!

מפת אתר | צור קשר