צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

בחירת צלמים לחתונה

בכדי לתפוס את הרגע ביום החשוב ביותר בעיניי הזוג הטרי תמיד נרצה צלם חתונות מקצועי ביותר. בחירת צלם אירועים היא משימה קשה (בין אם הוא פרטי או בין אם מועסק בחברת צילום) ולכן רק לאחר עיון בתיק עבודותיו, כלומר צילום אירועים קודמים ניתן לקבל החלטה. לאור התפקיד החשוב שאותו הצלם ממלא בחתונתכם חשוב לבחון מספר דברים חשובים בהתאם לצרכי הזוג השונים.

איך לבחור מבין כל הצלמים?
מכיוון שההיצע בשוק הוא גדול מאוד הן מבחינת כמות הצלמים והן מבחינת המרכיבים השונים שכל חבילה כוללת בתוכה, חשוב להבין מה בדיוק כל אחד מציע. המחיר יכול להשתנות עכב גודל התמונות ואיכותן וכמו כן דברים נוספים שיכולים להיות כלולים בחבילה כמו אלבום, דיוידי וכו. לכן חשוב "לפרק" את ההצעה לגורמים בכדי לדעת מה היא כוללת בתוכה והאם הפרשי המחירים אכן מוצדקים.

יום הצילומים
בכדי שהעבודה תעשה בהתאם לטעמכם האישי חשוב לשבת עם הצלם ולהסביר לו מה החזון שלכם לגבי התוצר הסופי. בנוסף, כנהוג, ישנם סט צילומים לפני האירוע, הרי שגם כאן יש מספר אלטרנטיבות. זוגות רבים מצטלמים זמן מה לפני החתונה כחודש עד חודשיים לפני היום המאושר, דבר הכרוך בעלויות נוספות כמו איפור, תלבושות (בהנחה שתכננתם משהו אומנותי) וכמובן בסיכון מחושב על האפשרות שבגדי החתונה עלולים להתלכלך.
אפשרות נוספת ומקובלת גם כן הינה צילום כמספר שעות לפני החתונה, דבר אשר תופס אתכם יותר קרובים לרגע האמת. גם באלטרנטיבה השנייה ישנה אפשרות של צילומים של כל אחד מבני הזוג בנפרד בכדי לא להיפגש עד הרגע האחרון (דבר הנהוג בקרב הנוצרים ומקורו באמונה תפלה בעיקר) אך אם אינכם נוהגים לירוק שלוש פעמים כשעובר חתול שחור ולא נוקשים על עץ הרי שמקומכם להצטלם יחדו (חשוב לציין כי הדבר באחריותכם בלבד ) על כל בחירה שלא תעשו בנוגע לנאמר בכתבה נשאר לי לאחל לכם המון מזל טוב ובחירת צלם חתונות מוצלחת.


מפת אתר | צור קשר