צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

תמונות בר מצווה

בר המצווה הינו האירוע המשמעותי ביותר בחייו של נער מתבגר- ומסמן את אבן הדרך הראשונה בתהליך הפיכתו לגבר. מדובר גם באירוע מרגש ביותר עבורינו, ההורים, אשר צופים בהתבגרות בננו מאז שעוד היה תינוק. אין ספק שאירוע בר המצווה הוא חוויה בלתי נשכחת, ועל כן את תפקיד "יצירת הזכרונות" כדאי להפקיד בידי מקצוענים בתחום. מדובר בצלמים מיומנים אשר מומחים בהנצחת האירוע ויצירת רגעים שבהם תחזרו לצפות ולהתרגש בכל פעם מחדש.

"בוק" בר המצווה יעניק לכם את כל מה שחלמתם עליו
תחום
תמונות בר המצווה מתחלק לשני חלקים מרכזיים. החלק הראשון הוא "הבוק", כלומר הצילומים שנערכים לפני האירוע עצמו באולפן צילום או בתפאורה טבעית- לבקשתכם. מדובר ביצירת אלבום תמונות מקצועי שמוקדש כל כולו לחתן בר המצווה ומהווה מזכרת לכל החיים. "הבוק" משמש פעמים רבות גם לאירוע עצמו, כאשר תמונותיו של ילדכם מופיעות בספר שעליו כותבים ברכות, או לצורך הקרנת סרט שקופיות חגיגי במהלך האירוע.

צילום אירוע בר המצווה של בנכם יהווה פנינת זכרון שתוקירו לעד
החלק השני של תחום תמונות בר המצווה נערך באירוע עצמו, דבר שיבטיח לכם שבר המצווה תונצח לעד, באופן מקצועי וייחודי עפ"י דרישותיכם האישיות. ואתם? אתם תחגגו עם ילדכם היקר את נקודת הציון המשמעותית בחייו ותדעו שמישהו דואג ליצור את הזכרונות מהם תהנו כל כך הרבה פעמים לאחר שהאירוע עצמו יסתיים.

אנחנו מבינים אתכם
בעבורכם ההורים, הפקת בר המצווה מבזבזת כספים וזמן יקר, שלעיתים רבות לא מצויים בשפע. אנחנו ב"פוטופ" מבטיחים ליצור את תמונות בר המצווה המרגשות והמקצועיות ביותר ע"י הצוות המיומן שלנו, במחיר משתלם והוגן- בחרו ב"פוטופ" והבטיחו לעצמכם זכרון בלתי נשכח מאירוע בר המצווה של ילדכם.

מפת אתר | צור קשר