צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

אקספלורר- ככה טסים היום!

מי לא אוהב לטוס, כבר משלב אריזת המוודה וההכנות לנסיעה מתעורר בבטן פרפר ההתרגשות הקטן אשר משמח את הלב וממריץ את כל הגוף. אם מדובר בנסיעה לחופשה או לבילוי כלשהו, פרפר ההתרגשות עובד ביתר שאת, מכין את הראש והגוף לבילוי מיוחד לבד או בחברת אנשים קרובים ואהובים- אין יותר כיף מזה. תהליך של הזמנת טיסה לחול מתחיל בבחירת יעד, בחירה שלרוב נעשית בהתאם לזמן המתאפשר לנסיעה, להרכב הנוסעים ולתקציב הקיים, אם באפשרותכם לטוס לתקופה של מעלה משבוע ייתכן ותבחרו יעדים רחוקים יותר דוגמת ארצות הברית או ארצות המזרח הרחוק, אם באפשרותכם לטוס רק למספר ימים מצומצם, יתכן ותעדיפו שלא לבזבז את זמנכם על טיסות ארוכות ותבחרו יעד קרוב כמו יוון, קפריסין או אחת ממדינות אירופה הקרובות. אם ברצונכם טיול ארוך של מספר חודשים, לרוב תבחרו מדינות כמו הודו או איזור דרום/ מרכז אמריקה, אך ישנם בהחלט כאלה שיעדיפו יעדים אחרים כמו מדינות שונות באפריקה, טיולים באיזור קנדה, ביקור מיוחד בסין או יפן ועוד.

אם חיפשתם טיול משפחתי המותאם לילדים קטנים בגילאים שונים, אשר זקוקים לתעסוקה ולאטרקציות מותאמות ייתכן ותעדיפו יעד כמו היער השחור שבגרמניה אשר מציע שפע של פארקים וחוויות המתאימות לגילאים קטנים. אם אתם זוג המחפש חופשה רומנטית שקטה ונעימה ייתכן ותעדיפו יעד מפנק ורגוע כמו הפיליפינים או תאילנד שם מתמצאו מלונות מפוארים, מסעדות רומנטיות ושלל פינוקים כמו מסאג´ים, קניות ונופים. אם אתם משתייכים לקבוצת חובבי השופינג, לא תפספסו יעדים כמו ארצות הברית או לונדון שם תמצאו שפע מטורף של מרכזי קניות חוויתיים ביותר וחנויות .

 

איך מזמינים כרטיסי טיסה בזול?

לא משנה מה מטרת הנסיעה שלכם ומהו היעד הנבחר, את כרטיסי הטיסה חשוב מאוד להזמין אך ורק ממקור אמין ובטוח אשר יספק לכם כרטיסי טיסה מקוריים וידאג לכם לקבלה ואישור מחברת התעופה עצמה. אתר השוואת מחירי הטיסות אקספלורר מספר מזה שנים רבות כרטיסי טיסה של מיטב חברות התעופה הקיימות בעולם ולמגוון אדיר של יעדים על רחבי הגלובוס. באמצעות אקספלורר תוכלו לבצע תהליכי השוואת מחירי טיסות זולות מתקדמים אשר יאפשרו לכם לבחור את הטיסה שלכם על כל פרטיה ונתוניה לרבות האם כלול במחיר הכרטיס גם הכבודה, האם מדובר על טיסה ישירה או טיסה עם קונקשיין, האם מתאפשר במסגרת הכרטיס לבצע צ´אק אין מוקדם/ שריון מקומות ישיבה, האם ארוחה כלולה במסגרת הכרטיס ועוד שלל פרמטרים חשובים שעשויים להשפיע משמעותית על מחירו של כרטיס הטיסה. עוד באקספלורר תוכלו לבצע הזמנה של רכב להשכרה במידת הצורך וכן להזמין ביטוח נסיעות מותאם ולהיות בראש שקט שסגרתם את כל הפינות לטיסה הבאה שלכם. 

מפת אתר | צור קשר