צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צילום יום החתונה

הכוח לבחור באנשי המקצוע שירימו את ערב החתונה הוא גדול, ובין השאר בוחרים גם צלם. אתם בוודאי כבר יודעים פחות או יותר איך זה הולך להיראות – המצגות שתתנגנה בחתונה, האוירה שתתפשט כשהאורחים רואים אתכם ביחד מצולמים בשדה. לפעמים זה יכול להיות מביך, אבל אם ישנה תמונה יפה – שיחקתם אותה . באותו היום, אתם תיראו כנראה מעט שונים מתמיד – הבגדים, האיפור, הסידור לשיער. הצלם בדרך כלל מציע לוקיישנים שונים שהוא מכיר שיכולים לעשות את התמונה מיוחדת בעיצוב שלו, וגם הזוג יכול לבוא עם הצעות משלו, והעיקר שאותו יום שבו אתם נראים ומרגישים מיוחד יונצח.

שלבי הצילום לחתונה
יום החתונה הופך פעמים רבות ליום צילומים: מצטלמים ומתעדים כל דבר כמעט: ההכנות בסלון הכלות, סידור השיער, הטיפול פדי – מני, האיפור והבגדים. זה השלב שנכנס צילום חתונות בוידאו: החתן נכנס, רואה את הכלה במלוא תפארתה, ובחוגים שבהם בני הזוג לא נפגשים לפני שביל החופה או לפחות האירוע עצמו, שומרים את המפגש לאחר כך.

בחירת צלמים לחתונה
יש מי שיבחר צוות שלם של צלמים; בתחילה הולכים להצטלם בסטודיו. משתמשים בצוות צילום וידאו לאורך כל היום, ואילו יש עוד צלם או שניים בחתונה עצמה השלב שבו בוחרים את הצלמים לחתונה הוא קריטי. אוהבים צלם עם אפקטים מיוחדים כמו למשל "תמונות מרוחות"? אוהבים את הצילום הסטנדרטי או הרומנטי? לכל צלם ישנו סגנון אחר.

פרטים קטנים ליום החתונה
רצוי לא להתעייף רגע לפני החופה. אין צורך להרחיק ולנסוע למקום מרוחק כדי להוציא את התמונה הרומנטית ביותר, אפשר לאלתר, להיות יצירתי ולהפיק תמונה יפה על פי רעיונות של הצלם גם. היות ומדובר ביום ארוך שאתם הולכים לעבור ביחד, רצוי שתוכלו לבחור צלם חביב עליכם שמשרה אוירה נעימה.

לקביעת פגישה לגבי צילום אירועים והתרשמות ראשונית פנו אלינו דרך דף ה צור קשר ויחדיו נתחיל ליצור זכרונות


 

מפת אתר | צור קשר