צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צילום אמנותי מקורי

בעידן הדיגיטלי קל להפוך למשעמם ובנאלי ולשכוח שלצילום אין רק צד כמותי אלא גם צד איכותי. כיצד תהפכו את סאשן הצילומים הבא שלכם ליצירת אמנות וכיצד בונים קומפוזיציה? העידן הדיגיטלי שינה את עולם הצילום אירועים ללא היכר. המגבלות שהטילה עלינו תקופת הפילם בנוגע לכמות התמונות שניתן להפיק מפלם אחד וזמן הפיתוח נעלמו כלא היו. אך עם היתרונות הגיעו גם החסרונות. כיום, צלמים משקיעים יותר במספר הפריימים שהם מצלמים באירוע מסוים ופחות באיכות ובקומפוזיציה. בעבר, החוסר בכמות הביא צלמים להתמקד בצד היצירתי של התמונות, בכדי לא לבזבז אף פריים לריק. האם לא הגיע הזמן לחזור להשקיע מחשבה לפני הקליק על הכפתור?

תמונה לא שגרתית שווה אלף תמונות
היד של הצלמים יותר מדי ממהרת היום ללחוץ על ההדק. אך מעבר ליכולות הטכניות, צלם טוב נמדד גם על פי החוש האמנותי שלו. כיצד תוכלו להפוך את התצלומים שלכם למקוריים יותר ושגרתיים פחות? מעבר לשליטה במהירות הצמצם, צלם טוב צריך גם לדעת להתבונן במציאות, להתעמק בעיקר וליצור קומפוזיציה מעניינת ויצירתית .

הדגשים ליצירה מקורית
בטרם ההקלקה על הכפתור יש לעמול על יצירת הקומפוזיציה אותה מבקש הצלם להציג ביצירתו- בחירת מקום הצילום, מה יופיע בו ובאיזה מרחק, מה יודגש ומה יש להוציא מהפריים. מעבר לכך, יש לבחון פרמטרים טכניים כגון, קביעת החשיפה לאור ותזמון הצילום. כל אלו הם שיקולים שעל הצלם להתחשב בהם- גם אם זה מבזבז זמן יקר, התוצאה משתלמת.

כיצד בונים קומפוזיציה מושלמת?
בכדי לעצב את הקומפוזיציה הנכונה שתתאים לסיטואציה אותה מבקש הצלם לייצר, עליו להתחשב במספר משתנים, ביניהם זווית הצילום, חשיפת יתר או חשיפת חסר לאור, שימוש בעדשה, משחקי אור וצל על ידי איזון הלובן, פוקוס על אלמנט מסוים בתצלום ואי התמקדות באחר, מריחות תנועה בעזרת הצמצם, משחקי קירוב וריחוק, היפוך פריים, שימוש בתאורה נלווית, צילום שחור לבן ועוד.
מפת אתר | צור קשר