צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צילום סטילס לאירועים – איך למה וכמה?

צילום אירועים בסטילס הוא בדרך כלל הרבה יותר מבוקש מוידיאו, למרות שהוא דומם ומשאיר בדרך כלל מקום לדמיון. מדובר במזכרות מוחשיות, אולי בשיטה קצת "קדמונית" משום שתמונות מוחשיות (לא דיגיטליות למשל) אינן נזקקות לשום כלי ממוחשב או טכנולוגי כדי לעיין בהן. כשהאלבום הוא אלבום תמונות דיגיטלי, עדיין התמונות "קפואות" אבל אפשר לשנות את הסדר או לשנות את איכות התמונה. צלם סטילס לעולם יגיש את התמונות שלו לאחר עריכה ולעתים אפילו בתוך אלבום מסודר ומקושט. מאוד חשובה הרמה שבה התוצאה הסופית מוגרת, ולכן יש שוני במחירים.

אילו גורמים מעורבים במשוואה לבחירת צלם?
כשבוחרים צלם לאירוע, חשוב מאוד לברר מה איכות הצילום שלו, איך הוא מצלם, עד כמה הוא מנוסה ומתורגל בעסק, עומד בלוח הזמנים ואפילו עד כמה הוא ידידותי לסביבה. כל אלו פרמטרים שיכולים "לשנות את תמונת המצב". אחרי שיחת טלפון קלה שמובילה למפגש בסטודיו שלו, אפשר לקבל את "התמונה הצבעונית" – כלומר את כל התשובות לאותם הפרמטרים.

צילום אירועים מקצועי  האם לקחת מתמחה?
יש צלמים יוצאי בתי ספר לצילום שעושים את אותה העבודה עם הרבה יותר מוטיבציה ובפחות כסף. ובכן, מדובר כאן בהימור קל, מפני שתיק עבודות שיציגו לא יהיה מייצג למדי. אפשר לעשות הפרדה בין הניסיון שלו לבין היכולת המקצועית והאמביציה שלו אולם לעולם זה לא ישתווה לניסיונו של צלם ותיק שיודע להמצא ברגע הנכון במקום הנכון.

לדבר על המחיר
צלם שיודע שהוא מבוקש לא יתמקח על המחיר שהציב, אולם לפעמים כשיש עוד זמן למצוא צלם אחר, לוקחים את הסיכון. המחיר אינו תמיד סופי ותמיד ניתן לנסות לבקש שהצלם יבוא לקראתכם במחיר, למשל אם אתם מזמינים באמצעותו גם שירותי וידאו או צילום מגנטים לאירועים וכו´.
מפת אתר | צור קשר