צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

כמה עולה צלם לצילום חתונות?

מזל טוב, אתם מתחתנים, אבל גם בוודאי נכנסים למין מערבולת של לחצים – איך לבחור את איש המקצוע שיעשה לכם את האירוע למיטבי. בתוך אנשי המקצוע מעורב גם צלם חתונות – האיש החשוב ביותר בחתונה . הצלם צריך להיות לא פחות ממקצועי, על מנת שיצדיק את עבודתו, ורצוי שיהיה לו ציוד צילום מתקדם, על מנת להפיק את התמונות האיכותיות ביותר. מי שמעוניין להבין באיזה סגנון צילום מדובר, יכול כמובן לערוך מפגש מקדים עם אותו צלם, לעיין בעבודות קודמות שערך, ולחפש המלצות של זוגות קודמים.

פרמטרים לתמחור צילום חתונות
חלק מהפרמטרים שהצלם מתמחר איתם את האירוע יכולים להיות מרחק מקום המשרד או הבית שלו מן האירוע עצמו, כמות האנשים באירוע שזה משפיע ישירות גם על כמות התמונות שבסופו של דבר יהיה עליו לערוך ולסנן, האם מדובר בצילום בתנאי שטח או צילום באולם, האם מצטרף אל הצוות גם איש וידאו מטעמו או לא, האם זה כרוך גם בפיתוח תמונות או ביצירת אלבום דיגיטלי מעוצב ועוד.

צלם אמנותי או צלם עיתונאי?
מלבד הציוד, לכל צלם יש את סגנון הצילום שלו – בזוית הצילום, בתמונות שהוא אוהב לתפוס – בסגנון אמנותי או בסגנון "מציאותי" – עיתונאי כשלא צריך לעשות העמדה של המשתתפים בשביל תמונה, אלא "לזרום עם הרגע". בנוסף לזאת יש לקחת בחשבון שישנם צלמים עם מוניטין עשיר שיכולים להרשות לעצמם מחירים גבוהים, בהתאם לעבודה שהם מתחייבים לייצר.

אין מגבלה למחיר
בתחום הזה אין פיקוח, התשלום על הצלם לחתונה יתבצע על פי הסכם מראש. וכל המרבה במחיר – יכול לתת מחירים כראות עיניו. כמובן שישנם שירותים להשוואת מחירים צילום חתונות – רצוי להיעזר בכך ולכוון לצלם חתונות המתאים ביותר לאירוע החתונה שלכם – ובטעמכם.
מפת אתר | צור קשר