צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

איפה מומלץ לצלם לפני האירוע

בעלי אירוע מכינים הכול ליום האירוע, אפילו את התלבושת, האיפור, התסרוקת. ביום האירוע פועלים אנשי מקצוע רבים על מנת שהופעה של כמה שעות תהיה זוהרת ומטופחת על פני השטח. זו הסיבה שאם יש "חזרה גנרלית" לחתן ולכלה לפני החתונה, בוודאי יעדיפו לנצל אותה לטובת צילומים, כמו למשל צילומים בסטודיו לצילום, במקום פתוח ורומנטי או היכן שהכירו ללא מגבלת זמן ולחץ לפני החתונה או האירוע. היתרון הוא שניתן לבחור כל חלק של היום לטובת העניין ולפי מיקום השמש, וזה אפילו לא חייב להיות קרוב למקום שבו האירוע מתקיים.

צילומי חתונות בקיץ
כל צלם מקצועי יודע שיש עניין של שעות שבהם תאורת השמש מומלצת יותר או פחות. לכן, רצוי לכוון את שעות הצילום לאזור הזריחה או השקיעה, גם משום שחם מדי בשעות שבאמצע וגם משום התאורה. בנוסף, הלוקיישן צריך להתאים – בדרך כלל האופק יהיה מרחבים פתוחים וטבע או רחוב פסטורלי. הצלם חייב לעשות שיעורי בית לפני כן ולגלות את המקומות המומלצים ביותר כדי לתמרן בין שעת הצילום והאירוע.

צילומי חתונות בחורף
למרות המשיכה הטבעית לישון ולנוח יותר בחורף כאילו כוח הכבידה גדל יותר, הרי שגם ביום של החתונה אפילו שהוא היום שלכם יש צורך לקום מוקדם, להתחיל את היום ולהתארגן כדי להספיק ולהצטלם לפחות כשעתיים לפני האירוע. בחורף נתיבי התעבורה זורמים לאט יותר, ולכן חשוב להכניס זאת גם ללוח הזמנים.

אז איפה לעשות צילום אירועים לחתונה?
במקומות צילום חתונה  חשוב שלא יהיה מלוכלך מדי – לשמור על ההופעה כמו שהיא במהלך הצילום. עדיין, רבים עושים צילומים בלוקיישנים ציבוריים כמו למשל רחובות בעלי ארשת פסטורלית ועתיקה, בתוך המון של אנשים או בתוך שדות צבעוניים ובתנועה. בחורף כל זה פחות מתאפשר וצילומי הסטודיו יהיו יותר רלבנטיים.
מפת אתר | צור קשר