צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צילום הריון

רעיון הצילום- ישנן נשים רבות אשר קצת חוששת ומתלבטות האם להצטלם או לא כאשר הן בהריון וזאת מהסיבה שהן מרגישות בושה שמראה גופן לא סקסי מספיק ומפחדות לקבל תגובות לא מחמיאות מצד הסביבה הקרובה מאוד של המשפחה או חברים קרובים. הרעיון הוא לתעד רגעים חד פעמיים ומיוחדים במינם אשר לא חוזרים אחר כך וחלה חובה לצלם אותם. זה לא כמו צילום אירוע כמו בר מצווה וכדומה, אלא משהו הרבה יותר ייחודי ויוצא דופן. הצילום מיועד להשאיר לזוג צעירים העומדים להפוך להורים מזכרת נהדרת של תקופה מקסימה בחייהם.

צילום מקצועי או עצמאי?
קיימת אפשרות לבצע צילומים מקצועיים על ידי איש מקצוע אשר יודע איך לעשות זאת בצורה הטובה ביותר. הצלם המקצועי יודע מהן זוויות הצילום המדויקות ביותר המבליטות את המקומות הנכונים ומה צריך פחות להבליט ולהראות בתמונה. הוא יודע איזו פוזיציה כדאי לעשות, מה בדיוק כדאי ללבוש וכדומה. לעומת זאת, אם נבקש מאדם קרוב שיצלם את האישה ההריונית יכול להיות שיתקבלו תמונות פחות יפות ופחות מרשימות אשר לא משדרות זוהרה והילה.

כיצד בוחרים צלם מקצועי?
כאשר מעוניינים לבחור צלם מקצועי למטרה זו יש צורך לקחת בחשבון מספר גורמים. אחד הגורמים הוא העדפה של צלמת לעומת צלם, כי הרבה נשים מתביישות לחשוף את גופן בפני צלם ולכן ירגישו יותר בנוח לעשות זאת בפני צלמת במקום צלם. גורם נוסף הוא הצורך בהרגשת הנוחות ותקשורת טובה בין הצלם או הצלמת לבין המצולמת ההריונית כך שמהלך הצילומים יעברו בכיף ובצורה טבעית ללא שום עכבות שיכולות לפגוע באיכות התמונות וביופיין.

טיפים ודגשים למהלך הצילומים
אפשר לבצע את הצילומים בסטודיו מקצועי בשילוב של צלם מקצועי ומיומן. ניתן גם לעשות זאת בבית הפרטי שלכם, כלומר בסביבה הטבעית שלכם. כדאי ללבוש שמלות אשר יכולות להחמיא מאוד לגוף ההריוני ולהדגיש את הבטן הגדולה. לעומת זאת, אפשר גם להתעטף בלבוש מינימאלי (אם בכלל) מאוד אשר יחשוף את הבטן ההריונית, אך הכול תלוי בתחושותיה של האישה וברמת הביטחון שלה בגופה. מומלץ מאוד להשתמש באור שהוא טבעי ופחות להשתמש במלאכותי כי הוא יכול יותר להחמיא לתמונה הכללית.
מפת אתר | צור קשר