צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צילום אירועים במצלמות רחף

אם כבר עוסקים בצילום אירועים, רצוי שיהיה אפשר לצלם מכל זוית אפשרית. אתם יכולים רק לדמיין איך זה נראה מלמעלה? מצלמות רחף יכולות לצלם תצלום מהאויר, ולא רק מנקודה סטטית אחת, אלא מעל מנוף מרחף מעל הקהל. העניין של המנוף הוא שאפשר לחבר אליו כל מצלמה – סטילס או וידאו, ופשוט אפשר לקלוט את הכול, ברגע נתון ומזוויות מיוחדות. ישנם מנופים שונים עליהם ניתן להעמיס צלם שיקליק בסטילס או מצלמת וידאו שמצלמת ברצף. על מצלמת הוידאו יכול להיות אמון צלם שמכוון את זויות הצילום מן המנוע עצמו למטה, או באמצעות מחשב. העידן המודרני... אמרנו?

מצלמת רחף
המנוף קל יחסית, לכן גם קל לנייד אותו, וישנם מנופים שמאפשרים לעבוד עם כל סוגי העדשות והמצלמות לתצלומי אירועים. היתרון בזה, הוא שאין צורך לפרק את המנוף בכדי להעבירו ממקום למקום, וזה מאפשר עבודה שוטפת. בנוסף, המנוף נע באמצעות גלגלי אויר, מה שמאפשר לו להיות שמיש גם לעבודה בשטח בחוץ.

מרגיש כמו סרט...אבל ממשיך להתנהג רגיל
היכולת לפרק את המנוף בתוך זמן כה קצר מאפשרת להעביר אותו ממקום למקום וכך אין מגבלה לצילום בתוך האולם בלבד או גם בגן. האורחים יכולים להרגיש שהם חלק מהפקה קולנועית כל שהיא... משלב קבלת הפנים ועד למסיבה... במקום שצלם ינוע ממקום למקום לצלם את פני הנכנסים מול המשפחה בקבלת פנים, הזוית המעולה של מצלמת רחף עושה את העבודה.

לאילו אירועים להזמין מצלמת רחף?
כשישנו אירוע שיש בו פחות משלוש מאות מוזמנים, אולי אפשר לחשוב פעמיים על הוצאה של 1,500-2,500 שקלים בערך, למרות שביחס לגודל של מחיר צילום חתונה רגיל זה יכול להיות עוד כסף נזיל. כשישנה אפשרות לגוון ולהשתמש בכל כך הרבה יתרונות, כדאי לפחות לברר כמה זה יכול לעלות.
מפת אתר | צור קשר