צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צלמי חתונות בצפון

את הרגעים המרגשים ביותר, יש מי שיצלם עבורכם. היום בעולם שכולו אלקטרוני, כשכל אחד ואחת יכולים להיות בעצמם הצלמים באירוע, עדיין מקומו של הצלם המקצועי נשמר – כשיש לו בדרך כלל ציוד יותר טוב, עמדה וזוית צילום משלו, אפקטים מיוחדים שהוא יודע לעשות ותמיד במקום הנכון ובזמן הנכון. לצלם אירועים יש תצלומי אירועים שהופכים להיות המזכרת לכל החיים של מתחתנים, של חתנים בר מצווה, של פוליטיקאים או אנשי עסקים, וגם שלכם. כשמדובר במזכרת לטווח ארוך או ביחסי ציבור, אתם זקוקים לצלם הטוב ביותר שתוכלו למצוא שיעביר את המסר.

כשהאירוע בצפון
כשמשלמים לצלם על עבודתו, זה אמור לכלול טיפ על זה שהוא הגיע מרחוק למשל. זו הסיבה, שאם כבר מזמינים צילום אירועים – חשוב שבעל המקצוע יגיע מטווח הרדיוס הקרוב למקום האירוע. זה מעניק לו לפחות שני יתרונות אפשריים: קל יותר להגעה ויכול להיות שהוא מכיר את מקום הצילומים טוב – כלומר הוא יכול להסתדר טוב עם התאורה אם זה במקום פתוח, ויודע להצטייד בהתאם בעדשות הנכונות – ובבגדים הנכונים להסתובבות בשטח.

צילום סטודיו או פתוח?
ישנו הבדל עצום בין שני סוגי הצילומים של הסטילס – במקום סגור או פתוח וזה עקב התאורה והחזרי האור. על כן, צלם מקצועי בוודאי ישאל אתכם איפה החופה – האם בחוץ או באיזו שעה של היום, איפה הכנס – באולם או בחוץ ועוד.

נופים פתוחים ויפים
כשמדובר על אירוע בצפון, באופן טבעי זה הופך אותו לפסטורלי יותר, כי ישנם נופים יפים להתרפק עליהם. כשמדובר בתצלומי חתונה או בבר מצווה למשל, נהוג לצלם מעט לפני האירוע את בעלי השמחה. צלם מן הצפון ידע בדיוק לאיזה לוקיישן לקחת את הזוג המאושר או את חתן המצוות, ולהתאים את השטח לנטיות הלב הטבעיות של המצולם על מנת שהצילום יהיה חופשי ומשוחרר.
מפת אתר | צור קשר