צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

איך בוחרים צלם לבר מצווה?

תמונות בר מצווה הן תמונות שתמיד כיף להזכר בהן, לראות איך נראנו בתקופה המוזרה ביותר בחיינו, לראות את ההתרגשות על פנינו כשקראנו מול כולם ואת הדמעה בזווית העין של אמנו. תמונות הן מזכרת המחזירה אותנו שנים אחורה ומשחזרות את הרגעים המרגשים ביותר בחיינו ולעיתים הן גם המזכרת היחידה שנשארת לנו מאותו אירוע.

תמונות בר מצווה
תמונות בר המצווה מורכבות מכמה שלבים. בשלב הראשון מצולם ילד בר המצווה לבדו במגוון פוזות ואתרים כאשר אלו התמונות שיוצגו בכניסה לאירוע. הצילומים הבאים הם הצילומים באירוע עצמו- צילומים עם המשפחה וצילומים ספונטניים ממהלך הערב כמו של הקייטרינג למשל. כל התמונות מבר המצווה הן חשובות ולכן כדאי שיהיו באיכות גבוהה ויכללו את כל התמונות שחשוב למשפחה שיהיו באלבום וכל זאת תלוי בצלם הנבחר.

אז איך לבחור צלם?
צילום אירועים אינו דבר פשוט ולכן יש לבחור בצלם המנוסה בתחום, צלם בעל עין טובה שיוכל להוציא תמונות יפות ומיוחדות וצלם היודע לקלוט מי המשפחה הקרובה ומי חשוב לא לפספס בתמונות. בבחירת הצלם הדבר הראשון שכדאי הוא לקבל המצלות מלקוחות מרוצים אשר יאשרו את הבחירה, כדאי לבקש לראות עבודות קודמות הן סטילס והן וידאו וכמובן לבדוק מה הכימיה בין הצלם לילד הבר מצווה כי הרי הם עומדים לבלות זמן רב יחדיו.

לקביעת פגישה והתרשמות ראשונית פנו אלינו דרך דף ה
צור קשר ויחדיו נתחיל ליצור זכרונות

מפת אתר | צור קשר