צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

איך אבחר את הצלם המתאים לאירוע שלי?

בעסקים, כמעט כמו בזוגיות, יש משמעות גדולה יותר לבחירת צלם. חשוב לבחור אדם שעושה אמנם צילום אירוע מקצועי, אבל עוד יותר חשוב שיהיה אמין והוגן, בתקציב שלכם ועל פי הסגנון שאתם אוהבים. אבל מה.. כשאתם עמוסים בטרדות ההכנות לאירוע – קביעת אולם מתאים, מעצב לאולם, תקליטן, בגדים, שיער, תאורה, הזמנות לאנשים, אמנים והיריעה קצרה מלהכיל את כל מה שצריך לדאוג לו – בחירת הצלם הוא אולי החלק שאתם משאירים לסוף. עם שלל ההצעות לצלמים חובבנים או מקצועיים, אתם זקוקים לסדר בבלגאן.

הסגנון של הצילום, הסגנון של ההתנהלות
שני דברים הם שנוכל להפריד אותם- סגנון צילום (רמת העבודה שתגיע אליכם בסופו של אירוע), וסגנון ההתנהלות מולכם. מבין שני הדברים המאוד חשובים האלו, אין דבר שחשוב יותר. כשאתם רואים שצלם מאכזב אתכם- יש עוד המון דגים בים.. אפשר לקבוע פגישה נוספת עם עוד צלם, אבל לא חבל על הזמן? אפשר למנוע "שידוכים" לא מוצלחים כאלו בין צלם ללקוח, אם מראש מנסים לפעול על פי המלצות.

לנצור את הרגע לתמיד
נכון שהעבודה מול הצלם היא חד פעמית לעומת התמורה שתקבלו – מזכרת נצח, ולכן – חשוב לדעת גם מה סל המוצרים שהוא מציע; יש צלמים שמציעים הדפסת מוצרים דיגיטליים, ויש כאלו שמציעים גם צילומי וידאו ותמונות מגנט – צריך לשים לב לשלל ההצעות שהופכות את ההצעה של צלם אחד ליותר טובה מן השניה. כשיש צלם נוסף למשל כמו צלם מגנטי נפרד מסטילס – יש סיכוי לתמונות מעניינות ומגוונות יותר.

עין ארטיסטית, תזמון מדויק
ההבחנה בדימויים יכולה לבוא באופן טבעי לאנשים מסוימים, אבל כשמדובר בצלם אירועים שלכם, הוא חייב להיות סופר מקצוען, להכיר את כל השטאנצים שבתמונות באירועים מסוג זה ולהצליח לקלוע לטעם האמנותי שלכם, ולהוסיף משמעויות וסמליות למה שנראה פשוט על פני השטח.
מפת אתר | צור קשר