צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

כמה עולה צלם לחתונה

צילום הוא פלא: הוא לוכד את הרגע דרך החשיפה לאור, חושף את הפינות שלא כולם הכירו ואת הרגעים החשובים באמת. הצלם אמור לדעת להוציא מהתמונות את הלך הרוח הכללי שהיה בחתונה- כאירוע שהיה ושלא יחזור עוד כנראה לעולם. הרבה מהצעירים לא ממש דוגלים בשיטת צילום סטילס או צילום וידאו בחתונה- טוענים שזה מיותר, מפריע, מעושה, ואין צורך לפרסם ברשתות חברתיות את כל מה שקרה שם. והאמת? או שלא ביקרו בחתונות הנכונות, או שפשוט הם לא מבינים את המשמעות לרצון של הילדים להבין מה היה שם, איך נראה המקום שבו התחתנו, איך נראה הסבא- רבא שעוד לא הספיקו לראות, איך אימא התלבשה ככלה, ואיך נראה הרגע הרומנטי ביותר שלהם.

איך בוחרים צלם לחתונה?
עלות של צלם חתונות יכולה לשקף בדרך כלל את טיב העבודה שיעשה, אולם עדיין אפשר להשוות מחירי צלמים אל מול העסקה שתעשו מולו. יכול להיות שאותו צלם יוכל לסדר לכם בנוסף גם צילום מגנטים לחתונות במחיר זול יותר,  סטילס וצילום ועריכת וידאו מקצועיים, אלבומים דיגיטאליים ועוד – רצוי לשקול זאת, אולם חשוב ביותר לבדוק את ההמלצות!

מה המחירים הרווחים בשוק?
אחרי שכבר מצאתם צלם שמצא חן בעיניכם מבחינת סגנון צילום ודינאמיקה כללית, הגיע הזמן להתמקד במחיר. המחירים נעים בין 2,500 ל-7,000 שקלים בממוצע ואף יותר, תלוי מה כלול בתוך חבילת הצילום הזו. יש לסמן בנקודה אדומה צלם לא מוכר שמוכן לרדת בשבילכם במחיר, בכל מחיר.בנוסף,  בדקו האם זה אותו צלם נשלח אליכם או מחליף שלו מפאת עומס באותו יום עבודה.

אתם מתחתנים באביב או בחורף?
צילום חתונה בגן אירועים או בתוך אולם דורש לפעמים ציוד שונה, והתמקצעות בשטח. יש צלמים שעדיין לא מיומנים מספיק לצלם בשמש, והתמונות עלולות לצאת לא ברורות בכל פעם. צילום בחוץ דורש מיומנויות נוספות מן הצלם ורצוי לבדוק תמונות מאירועים קודמים באותם תנאי מזג אויר עונתיים.

קורס ניפוח זכוכית

מפת אתר | צור קשר