צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צילום היריון מקצועי או עצמאי

כל אישה שהייתה אי פעם בהיריון תוכל להעיד שתקופת ההיריון היא אחת מהתקופות היפות בחייה. נשים רבות מקבלות בזמן ההיריון הילה זוהרת סביב גופן אשר הסיבה להופעתה היא מסתורית. יש אשר יגידו כי עצם העובדה שחיים נוצרים בגופה של האישה הם המקור לזוהר שעוטף אותה בזמן ההיריון. על מנת להשאיר זיכרונות מאותה תקופה קסומה של היריון, ובכדי שנוכל לשוב ולהיזכר בתקפה הקסומה הזאת ואפילו על מנת להראות לילדים בעתיד כיצד הם נראו כאשר אימם סחבה אותם ברחמה מומלץ מאוד לעשות צילום הריון.

האם לעשות צילום הריון מקצועי?
על מנת לתעד את תקופת ההיריון המדהימה ואת יופייה הקורן של אישה הריונית מומלץ מאוד לא להסתפק בצילומים עצמאיים ממצלמת חובבים ביתית אלא לשכור צלם אירועים מקצועי שיודע כיצד לצלם נשים בהיריון באווירה טבעית בסטודיו שלו, עם התאורה המחמיאה שתיצור את התמונות המשולמות שיישארו איתנו לנצח. צילום אירועים הוא אינו עוד צילום כמו צילום חתונות או צילום בר מצווה. קורס מדריכות הכנה ללידה נוגע בפרק מעט.

מה מיוחד בצילום היריון?
בשונה מצילום אירועים רגיל צילום אישה בהיריון הוא רגיש יותר. נשים רבות מתביישות בגופן בזמן ההיריון בשל הבטן הגדולה ומרגישות לעיתים לא בנוח בתוך גופן המשתנה שהופך לפתע לגוף שאינו מוכר להן. לשם כך, לצורך צילומי היריון יש צורך ברגישות ובעדינות רבה מצד הצלם שחייב לעורר באישה את הרגשת הנוחות המתאימה לצורך הצילום.

איך בוחרים צלם היריון
כאמור, על מנת שהצילומים ייצאו מוצלחים חשוב מאוד שהאישה תרגיש בנוח לחשוף חלקים מגופה שאולי אינם נראים לה אטרקטיביים בזמן ההיריון. לשם כך חשובה מאוד הכימיה בין הצלם לבין האישה המצולמת, וזהו העיקרון החשוב ביותר לפיו יש לפעול כאשר בוחרים צלם היריון מקצועי.

מפת אתר | צור קשר