צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

בחירת צלם זול לאירוע

האירועים המשמחים בחיינו כמו חתונה, ברית של תינוק חדש שזה עתה נולד או בר מצווה של ילד שהגיע לבגרות, הם האירועים החשובים ביותר בחיינו אשר אנו רוצים לזכור אותם תמיד. הדרך הטובה ביותר לזכור את האירועים הללו באופן בלתי נשכח היא באמצעות צילום האירוע על ידי צלם אירועים מקצועי. אירוע אשר צולם על ידי צלם מקצועי מותיר אצלנו אלבום תמונות מעוצב ואיכותי אשר תמיד נוכל לחזור אליו, אפילו שנים לאחר תום האירוע, ולהיזכר בו כאילו הוא התרחש רק אתמול.

איך בוחרים צלם זול לאירוע?
כאשר מתכננים אירוע, ניקח למשל תכנון של חתונה, יש הרבה גורמים שיש לקחת בחשבון והרבה בעלי מקצוע לשכור. צריך אולם או גן אירועים לחגוג בו את האירוע, צריך לדאוג לקייטרינג ולבר של משקאות חריפים, צריך לדאוג למוסיקה ולתקליטן שיעשה שמח לאורחים, והכי חשוב צריך לדאוג לצלם שיצלם את האירוע, אחרת מרוב הבלגן ושכרון החושים לא נזכור ממנו דבר. שאלת השאלות היא כמובן איך לבחור את הצלם. ובכן, על מנת לבחור צלם אירועים טוב חשוב מאוד והתרשם תחילה מאופן העבודה שלו ומהסגנון שלו. ניתן לעשות זאת בקלות משום שכל צלם מחזיק בתיק עבודות ממנו ניתן להתרשם כבר בפגישה הראשונה בניכם.

מה קורה לאחר האירוע
הרבה אנשים חושבים שצלם אירועים היא העבודה הכי קלה ופשוטה. באים לאירוע, אוכלים, שותים , נהנים ועל הדרך גם מצלמים. למעשה, עבודתו של הצלם לא מסתיימת עם תום האירוע. לאחר שנגמר האירוע וכל האורחים חוזרים לבתיהם, והזוג הצעיר חוזר לשגרת יומו, הצלם צריך לעבור על כל התמונות מבין אלפי התמונות שצילם, לבחור את הטובות ביותר, ופתח אותם ולעצב מהם אלבום תמונות איכותי לזוג המאושר.
מפת אתר | צור קשר