צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

אלבום דיגיטלי

אין ספק שתחום צילום האירועים השתנה רבות במהלך השנים האחרונות, אם פעם זוגות היו מצטלמים באותם לוקיישנים, באותן פוזות ולא היה הבדל רב בין אלבום חתונה אחד לשני כיום זוגות רבים בוחרים לצאת מהשגרה ומאפשרים לצלם ללכת עם דמיונו, לבחור את הלוקיישנים המעניינים ביותר וליצור אלבום הנראה כלא פחות מקטלוג אופנה עתיר תקציב.

שלנו יותר יפה
הפקות האירועים הפכו בשנים האחרונות לתחרות של ממש כאשר כל בעל אירוע מנסה להתעלות על קודמיו ולהביא אירוע ייחודי שעוד לא נראה כמותו. כחלק מהצורך להיות שונה רבים מחפשים גם צלמי אירועים שיפיקו עבורם אלבום מיוחד ומהודר שיציג בצורה הטובה ביותר את האירוע. כמענה לצורך זה פותח האלבום הדיגיטלי שהפך לפופולארי ביותר והחליף כמעט לחלוטין את האלבום המודבק

מה זה בכלל אלבום דיגיטלי?
אלבום דיגיטלי הוא אלבום אשר נערך כולו במחשב בתוכנות כמו פוטושוט המאפשרות יצירת אלבום שונה ומיוחד לכל אירוע כאשר הכל תלוי בדמיונו של מעצב האלבום. יתרונו של האלבום הוא בכך שתוכנות העריכה מאפשרות תיקונים כשצריך, הוספת טקסטים, מסגרות או כל אלמנט עיצובי אחר ואיכות תמונות שאינה מתאפשרת בפילם רגיל. האלבום מודפס במכונות דפוס דיגיטליות ולכן יתרונו הגדול ביותר הוא בעמידותו לאורך השנים, לא עוד דבק שהתייבש או דף שנקרע, אלבום זה יישאר עימכם לנצח. 

מפת אתר | צור קשר