צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צלמים לבר מצווה

אומרים ש"בר ממצווה יש רק פעם אחת בחיים" , בניגוד לחתונה.... ובכן, כשהילד מגיע לבגרות, לפחות על פי ההלכה, יש לחגוג זאת ולציין בטקס מסורתי – שיחבר אותו עם מקורותיו ביהדות. כמו בחתונות גם בבר מצווה ישנם גורמים שמשפיעים על מחיר צילום אירוע. יש אלמנטים בסיסיים שרצוי להקפיד שיהיו בצלם שלכם, וישנם גימיקים של צילום אירועים כמו צילום של תמונות שהופכות לקליפ או צילום וידאו שמוקרן בזמן האירוע – בקבלת הפנים, תוך כדי הארוחה ועוד. אז איך בוחרים צלם לבר מצווה? עם מעט סבלנות והמון נחישות, אפשר לעשות את זה בקלי קלות.

בחירת צלמים לבר מצווה
קודם כל, אתם יודעים שאתם זקוקים לצלם. חשיבות בחירת הצלם אינה מוטלת בספק, אולם לפני כן יש לברר אם הצלם שלכם אמור להגיע עם שירותי צילום ועריכת וידאו משום שזה עשוי להקנות הנחה וגם תיאום בין צלם הוידאו לסטילס. בין כל מטלות ההכנה לבר – מצווה, חשוב לקיים מפגש מקדים בין הצלם להורים ולחתן המצווה. רצוי להבחין בכימיה שמתבשלת בין הילד לצלם, משום שהוא הולך להעביר איתו יום צילומים נוסף מלבד האירוע עצמו – ולאופי וליחס שמפגין הצלם ישנה חשיבות גדולה.

גימיקים וצילום
באירועים כמו בר מצווה, ישנה חשיבות נעלה לגימיקים – חתן המצוות בודאי מכיר את צלמי המגנטים מאירועים של חברים. בררו אם הצלם מגיע גם עם מצלמת מגנטים, ובדקו אם ניתן לסכם על מחיר כולל ונסו להוריד במחיר. עוד גימיקים של צילום הם הצילום עצמו. לצלם ישנה מיומנות צילום המיוחדת לו, לעתים תמונה "מרוחה" יכולה להוסיף צבע ועניין, ואף להדגיש את התנועה באירוע. לצד הצילום הצבעוני הזה, עדיין חשוב להשאיר צילום מסורתי עם קו "נקי" וטאץ´ אמנותי, בשביל הדורות הבאים.

מפת אתר | צור קשר