צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צילום לבר מצווה

אם יש חגיגה אחת בחיים שהיא הפתח ביהדות מעולם התלות בהורים לעולם שבו הילד כביכול נחשב לעמוד בפני עצמו, הרי שזהו גיל המצוות. אצל בנים מדובר בגיל 13, מה שמשאיר להורים זמן רב להתארגן מבחינה כספית, ולילד להתכונן לקריאת הדרשה כראוי. האירוע ההיסטורי דורש תמונות בר מצווה שימחישו לילד לא רק את כל האירוע, יש לתמונות הללו משמעות עם ערך נוסף: מדובר בילדות שלא תחזור, באירוע שקושר את הילד ליהדות, ובמזכרת מקרובי משפחה שלפעמים אפילו לא מכירים (אופציה מצוינת להכיר את המשפחה המורחבת לעבודת "אילן השורשים" הנהוגה בגילאים אלו).

שירותי צילום לבר המצווה
צלם הוא בעל מקצוע נוסף באירוע, אחד מרבים: אנשי קייטרינג, תאורנים, מקום לאירועים, צוות ההפקה של האירוע (אם יש כזו), צוות האמנים המופיעים, מעצבי ההזמנות ומעצבי האולם, רקדנים ועוד. מכל אותם אנשים, הצלם הוא המנצח ובעל ההשפעה והכוח להחליט מה יזכר למעשה מן האירוע בתודעה של כולם. כשמדובר בצילום, ניתן לעשות צילום וידאו וצילום סטילס – לשניהם משקל רב בתיעוד האירוע, ורצוי להזמין צוות גדול יותר ככל שכמות המוזמנים גדלה, כדי לצלם את כולם ובמצבים שונים. ישנה חשיבות להזמנת צילום אירועים מיומן – סיכום הנקודות הבולטות שאותן יש לצלם באירוע, צלם שיעמוד במילתו ויעשה מלאכה מושלמת ונעימה לעין.

צלם מלווה לכל היום
העולה למצוות עולה גם לתורה בבית הכנסת – אלו התמונות היפות ביותר שמחברות את הילד עם המקורות היהודים שלו – מסורת שנהוגה בין אב לבן עוד מתחילת דרכו של עם ישראל. על- כן, הצלם יוזמן בדרך כלל לא רק לחגיגת בר המצווה הנערכת לאחר העלייה לתורה, אלא  גם לצלם את האירוע הטקסי עצמו. על- כן צילום אירועים מקצועי יתפוס את הרגע הנכון מהזוית הנכונה ובאופן הרצוי.

מפת אתר | צור קשר