צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

מה חשוב לשאול בפגישה עם צלם

כדי להתכונן כראוי להזמנת שירותי צילום אירועים, ניתן להשיג את התוצאות הטובות ביותר ואת התיאום הטוב ביותר – כששואלים את השאלות הנכונות. שאילת שאלות נכונות כבר עם תחילת הקשר עם הצלם יכולה לצמצם את האפשרויות וכך להשאיר את הבחירה האפשרית הטובה ביותר נכון לאותו תאריך. דבר ראשון שרצוי לשאול, הוא אם הצלם פנוי לאותו התאריך. במידה ויגיד לכם שכן, בררו אם זה הוא או מישהו מטעמו, היות ובהמשך העבודות והתצלומי אירועים שתתרשמו מהן תהיינה שלו בלבד.

מה השאלות שצריך לשאול צלם
בפגישה הראשונה, הרושם הראשוני קובע, אולם רצוי להתכונן מראש עם כל השאלות האחרונות כדי לא "ללכת שבי" מדי בקסמיו של הצלם שהתאמץ להישמע טוב. היות ומחירים לא ניתן לקבל טלפונית ויש לסכם זאת לאחר שהכל טוב ויפה בפגישה, יש להתעסק בדברים האומנותיים. דפדפו בתיק העבודות שלו, באלבומים, הסתכלו סביב וגלו את הסגנון המוביל. במידה וזהו צלם שכיר, בררו מולו אם הוא זה שיצלם גם אם יפוטר לפני תאריך החתונה. שאלה הבאה תהיה ההכשרה הרשמית – ולמי שהיא אינה חשובה, יכול לברר מה מידת הניסיון שלו בשטח, והאם ישנן המלצות – ובמידה וכן, רצוי לברר מול הממליצים לגבי ההתנהלות מול הצלם. האם הוא מאפשר גם שירותי צילום ועריכת וידאו? יכול להיות שיעשה לכם מחיר טוב גם על זה.

התייעצות ובחירות ביחד עם הצלם
אל חשיבות בחירת הצלם מצטרפות תכונות האופי שלו. האם הוא נוהג לאחר? האם הוא אחראי, האם פתוח לשמוע רעיונות והצעות, האם הוא נעים וסבלני? כשאתם מעבירים שעות על גבי שעות בחברתו ביום האירוע, לכל אלו יש משקל רב. בתחום תיאום ציפיות: בחירת מיקום מראש לצילומים מהותית – כדי שיוכל לתכנן להביא את הציוד המתאים, ולתכנן בדיוק אילו רגעים חשוב לכם לצלם.  
מפת אתר | צור קשר