צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

מדוע לא לשכוח צלם לאירוע

לעיתים הזיכרון שלנו מאירוע חשוב והחוויות שנשמר לשנים הבאות לא פחות חשובים מהאירוע עצמו. במהלך חיינו אנו נתקלים במספר אירועים שהינם חד פעמיים – בר מצווה, חתונה, ברית לילד הראשון, חגיגת יובל ועוד שמספקים סיבה להתרגשות ולחגיגה. מכיוון שקרוב לוודאי שזהו אירוע מכונן בחיינו ובחיי המשפחה אנו מארגנים היטב את כל הפרטים ומשקיעים כסף רב בהפקת אירוע נוצץ. אך אורכו של האירוע הוא ערב אחד בלבד ואילו לבטח נרצה להיזכר וראות רגעים שהונצחו מאותה חגיגה ייחודית. כנראה שזו הסיבה מדוע לא לשכוח צלם אירוע טוב ומקצועי שיספק לנו את תמונות הוידאו והסטילס שיישארו איתנו גם הרבה אחרי שהאירוע עצמו יסתיים.

התפתחויות בצילום המקצועי
בתקופתנו ההתפתחות הטכנולוגית של מכשירי הסלולר והצילום קורית כל הזמן וניתן למצוא כיום בכל כיס טלפון מצוייד במצלמה איכותית שמספקת תמונות באיכות גבוהה וכמו כן צלמים חובבים בעלי ציוד צילום סביר שיכולים לצלם עבורנו את האירוע. אך טעות היא לחשוב שכל מה שמפריד את הצלם המקצועי מהחובבן הוא איכות הציוד בלבד. מלבד ציוד מתקדם ומתאים לצילום מקצועי להבדיל מצילום חובבני, צלם מיומן הוא בעל יכולות צילום בתנאים קשים של תאורה ומזג אוויר, הוא בעל נסיון בלכידת מצבים מרגשים ויודע לבנות קומפוזיציה נכונה עבור התמונה כך שתתקבל התוצאה הטובה ביותר. כמו כן הוא אמון על שלב הפיתוח בסטודיו המקצועי והגעה לתוצאה הסופית.

האורחים נהנים הצלם מצלם
לצלם המקצועי אין תחליף. כשמזמינים אורחים לאירוע רוצים שהם ייהנו וישתתפו בשמחה ולא יהיו עסוקים במלאכת הצילום. גם אם נהנים לעשות זאת באופן טבעי ולתפוס רגעים קסומים במצלמה הפרטית או במצלמת הטלפון הסלולרי, רק צלם מיומן שזוהי עבודתו יהי שם לכל אורך האירוע בכדי לספק את כל התמונות מכל שלבי האירוע ויקבל מכם הוראות בדבר איך ואת מי לצלם בחשיבות מיוחדת.
מפת אתר | צור קשר