צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צלם טוב הכי חשוב

אירוע של פעם בחיים? את זה אתם תגידו. אנחנו אומרים, שכל רגע הוא יקר בחיים – ואת הרגע הזה במיוחד חשוב להכניס אל האלבום של חייכם כנקודת ציון שאותה חלקו כל המכרים והקרובים האהובים שלכם. באירוע מסוג זה, יש נטייה להזמין קרובי משפחה שלא מכירים ושההורים מעוניינים שישמחו בשמחתם, את המורה של כיתה ו´, את המורה לפסנתר שהביאתכם עד הלום ואת החברים שלכם לפייסבוק וליסודי. צלם חתונות צריך להספיק ולהקיף את כולם, וכן לתאר את האוירה שנרקמת במקום ואת הרגעים החשובים.

במה נמדד צלם טוב?
המחיר לא תמיד קובע, אולם צלם מוכשר בעל מוניטין יכול להעמיד הצעת מחיר יקרה. בררו אם זה כולל צלם וידאו ואת אלבום התמונות או לפחות פיתוח או עיבוד של התמונות. האם אתם מקבלים גם אלבום דיגיטלי ביחד עם הדיסק או התוצר? כך אתם יודעים, כי האחראי להפקת התמונות היפות הוא לא רק צלם אלא גם לפעמים גרפיקאי שמעבד את התמונות. רצוי שתקבעו גם איתו בטרם הזמנת השירות מצוות הצילום. יש כאלו שאומרים כי צלם חתונות – האיש החשוב ביותר בחתונה. הוא האיש שמלווה את החוגגים לאורך כל היום- החל מהסידורים בבית או בסלון הכלות ואצל המאפרת, ממשיך ב"בוק" שחתן – כלה עושים וכלה בצילומי מסיבת החתונה וטקס הקידושין. חשוב למצוא איתו שפה משותפת ויחסי אנוש טובים.

תיאום יעיל מול צלם
חשוב לספר לצלם מהי כמות האנשים באירוע. צלם מקצועי יכול לכוון את לקוחותיו לגבי כמו המצלמות הנדרשות לאירוע חשוב לזכור כי ישנן תוספות שעלולות להיות יקרות ולא ממש נחוצות כמו מצלמות רחף (מצלם הוידיאו) שאינן מתאימות לכל אולם. אם אתם מתעקשים לגבי צלם מסוים, חשוב לחתום מולו על חוזה כי הוא זה שיעשה לכם צילום אירועים, משום שיתכן שישלח אליכם צוות צילום אחר בערב עם אירועים רבים.
מפת אתר | צור קשר