צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

הדפסת אלבומים דיגיטליים

השינויים הרבים בעולם האירועים והחתונות הופכים את החגיגות לגדולות וגרנדיוזיות יותר. הצורך לחדש ולהפתיע קיים כל הזמן וסף הריגוש נמצא בעלייה מתמדת. הדברים הופכים לרלוונטיים גם בתחומים הנלווים לאירוע כמו צילום החתונה. הציוד החדיש והמעבר לשימוש במצלמות דיגיטליות יחד עם השילוב של הרצון לחדש הביא עימו את הטרנד בדמות אלבומים דיגיטליים. כבר אין צורך בהדפסת תמונות החתונה או האירוע, סינון ובחירה של אלו שמצאו חן בעינינו והדבקה שלהן באלבום מאסיבי וכבד. כיום ניתן לקבל מבחר עצום של תמונות בפורמט דיגיטלי באלבום המציג את התמונות בצורה חדה יותר מאי פעם.

עולם חדש
אלבום דיגיטלי מיוצר בעבודה ממוחשבת בעזרת תוכנות מחשב כמו פוטושופ ועוד. לאחר שמועברות התמונות בפורמט הדיגיטלי מהמצלמה אל המחשב, ניתן לערוך בהן שינויים בעזרת התוכנה, להוסיף אפקטים שונים, חדות, צבע, לגזור חלקים מהן ובקיצור ליצור עולם חדש מן התמונות הקיימות. במקרה וצילום תמונות מסוימות לא נעשה כראוי יכול לעיתים הצלם לתקן את המעוות בעזרת התוכנה ולהציג את התוצאה הרצויה. כמו כן ניתן להוסיף אלמנטים שונים כמו מסגרת, שוליים, מיסוך בצורות שונות ועוד. את התמונות הערוכות והטבעיות בוחרים הצלם ובני הזוג ויוצרים יחד אלבום תמונות מהודר ויפהפה. האלבום הינו עמיד יותר מאלבום תמונות רגיל שכן דפיו מיוצרים באמצעות מכשור הדפסה דיגיטלי מיוחד שמקנה להם איכות ועמידות גבוהות יותר.

יתרונות דיגיטליים
נוסף על העמידות והאיכות, לאלבום הדיגיטלי יתרונות נוספים. קבצי התמונות וסידורי העריכה יכולים להישמר ולהיות מאוחסנים על גבי תקליטור או אמצעי זיכרון נייד כלשהו. כך ניתן לשאת אותם ממקום למקום מבלי להיסחב עם כל תכולת האלבום הכבד. הקבצים יהיו זמינים גם בעוד שנים רבות ולא יקרעו, יתלכלכו או יהרסו וכך יישארו עמכם לנצח.
מפת אתר | צור קשר