צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

יצירת אלבום דיגיטלי

שנות האלפיים כבר מזמן איתנו והקדמה הולכת ותופסת תאוצה בתחומים רבים. גם בתחום הצילום נכונים הדברים כשהפורמט שאיתו עובדים כיום רובם המכריע של צלמי אירועים הוא פורמט דיגיטלי. מצלמות הפילם הידניות הופכות אט אט לדבר נדיר בנוף תחום הצילום ובמיוחד בתחום צילום האירועים בו יש לשימוש במצלמות ועזרים דיגיטליים יתרונות רבים. התפעול הקל והמהיר של מצלמה דיגיטלית הופך את מלאכת הצילום באירוע ליעילה הרבה יותר. כבר אין צורך בתפעול והחלפה של פילם בכל פעם שסרט התמונות נגמר למשל, אלא ניתן לצלם מאות של תמונות שנשמרות כקובץ דיגיטלי על כרטיס הזיכרון של המצלמה ומאפשרות עבודה חלקה ורציפה. מאוחר יותר יבחר הצלם את התמונות הטובות והרצויות וישתמש בהן כאוות נפשו. הוא יוכל לערוך אותן בתוכנות פוטושופ ואחרות וליצור מהן משהו חדש ושונה ועוד. הצלם יכול גם להחליט על עריכה מקומית ולמחוק תמונות בלתי רצויות בזמן האירוע עצמו – בלחיצת כפתור, כך שאין הגבלה ממשית על כמות התמונות שיוכל לצלם.

מכינים אלבום
המעבר לצילום דיגיטלי הביא עמו שינויים גם באביזרים המתלווים לצילום. אם בעבר נהוג היה לאגד את תמונות האירוע באלבום תמונות שעברו פיתוח והודבקו לכדי אלבום תמונות כרוך, הרי שהיום הוא מוחלף באלבום דיגיטלי. זהו אלבום מיוחד הנוצר בעזרת תוכנות מחשב ומודפס במכונת דפוס דיגיטלית. הוא כולל בתוכו את כל קבצי התמונות מן האירוע ומעוצב על פי נקודת ראותו של הצלם/המעצב/בעל האירוע. ניתן לערוך בו אינספור תיקונים ושינויים, להוסיף טקסט כתוב ומעוצב לצד התמונות ולהכניס אלמנטים עיצוביים שונים שיהפכו אותו למעניין ואיכותי.

אלבום לנצח
נוסף על כל אלה, אלבום דיגיטלי יכול להישמר בקלות על גבי דיסק או בזיכרון המחשב שלכם כך שאין צורך לחשוש מבלאי או מפגיעות באלבום. תוכלו לקחת אותו עמכם לכל מקום על גבי אמצעי אחסון זיכרון נייד ולהראות תצלומי אירועים שלכם לכל מי שרק תרצו.
מפת אתר | צור קשר