צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

תמונות לבת מצווה

הילדה כבר לא ילדה – היא נכנסה לגיל הנערות, והיא כביכול כבר אחראית לעצמה. ובכן, כמעט. אתם מממנים לה אירוע מדהים בצילה של חברת הפקות יוקרתית, שבה הילדה שלכם תהיה בעצם כוכבת הערב, ובאירוע היא יכולה לממש את החלום שלה – בין אם זה לשיר בעצמה עם זמר אהוב, להביא אמן מיוחד שהיא חלק מהמופע שלו, הופעה של נגינה על כלי הנגינה שלה ועוד. מה נותר לכם לעשות? כמובן, לדאוג שהאירוע יתועד. הזמנת שירות צילום לאירועים הוא אולי הדבר החשוב ביותר, כיוון שזה הדבר שיישאר מאותו ערב בן שעות ספורות בלבד שבו גולמה השקעה ענקית.

איך למצוא צוות צילום לאירוע?
אם העניין מוטל על חברת ההפקות שלכם, ניצלתם – זו תמצא לכם שירות בתקציב המתאים לכם, כשאיכות התוצאה בדרך כלל משתווה לסכום המושקע. באם המטלה "נופלת" עליכם, יש להזמין שירות צילום ועריכת וידאו, מכיוון שהאירוע יצולם הן בסטילס והן בוידיאו. כאן מתחילה מלאכת החיפוש האמיתית, מכיון שאת הפגישות רצוי לערוך לא רק מול הצוות ומולכם, אלא גם מול כלת האירוע, שכן הצלמים יבלו יום שלם במחיצתה ולהיפך, ועליה למצוא כימיה טובה בין הצוות לבינה כשהיא מצולמת לאלבום שיעמוד בכניסה לאולם ויוצג על מסך לאורך האירוע, וכן בזמן האירוע עצמו.

צלמים לבת מצווה
הצלמים שיצלמו את בת המצווה אינם עוד צלמים רגילים, הם אמורים לקחת חלק באוירה המתגבשת. הצילום אינו רק "צילום". מדובר כאן בתמונות שימחישו את כל הלך העניינים, אפילו שאחרים יכולים לעשות זאת בעצמם באמצעות המכשירים הסלולריים. אלו חייבים להיות אנשים ידידותיים שיודעים כיצד להעמיד תמונה עם המון ילדים ביחד, להרגיש מתי אותם ילדים (שאוהבים מאוד להצטלם) רומזים לצלם שיתעד ולהפוך את אלבום האירוע לאלבום מיוחד.
מפת אתר | צור קשר