צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צילומים לאירוע קוספט

אירועי קונספט אלו אירועים שמושתתים על התאמה מקסימלית לכל צדדי האירוע, מתיחת האירוע ופריסתו לחלקים המתארים בפרוטרוט את תוכן האירוע על מנת שיהיה אפשר לפרוט חלק- לנתח אותו על פי דרישות ולהפיקו באופן המיוחד והיצירתי ביותר. אירוע קונספט הינו אירוע שחובה להיערך אליו עם צלמי אירועים. חשיבות בחירת הצלם תשפיע רבות על העברת המסר של אותו אירוע קונספט. האירוע יכול להיות כמובן חתונה, בר מצווה ושאר אירועים משפחתיים, ומצד שני אירוע קונספט יכול להיות אירוע עסקי, או כל אירוע שחברת הפקות לוקחת על עצמה.

שיתוף פעולה מלא בין ההפקה לצלם
הצלם הינו חלק מהצוות של האירוע. עליו להסתובב חופשי בשטח ועם זאת להיות בלתי נראה. לתרות לאווירה בדרכו השקטה כדי שלא להיות מרכז העניינים. באירועים מסוימים כשכל הצוות מחופש, גם הצלם בעצמו נותן שירותי צילום לאירועים תוך כדי כך שהוא מתחפש לדמות מסוימת שמתאימה למראיתו. הכל תלוי בצוות ההפקה של האירוע. על הצלם לדעת בדיוק מה סדר היום של האירוע ואת מה עליו לצלם, לפעמים הצלם נדרש לחזרה גנרלית לפני האירוע בזמן אמת. ישנם צלמים מקצועיים אשר מכירים את אופי העבודה ועל כן אינם נדרשים לזמן רב לפני ההגעה על מנת להתכונן, וישנם צלמים אשר חייבים להסתנכרן עם מה שקורה סביבם ועל כן יגיעו זמן מה לפני האירוע מראש.

וידאו וסטילס
קרוב לודאי שלאותו האירוע יהיה צורך בשני צלמים: צילום סטילס וצילום וידאו. המחירים הם לפעמים מחירים שכוללים צוות צילום שלם, ולעתים צריך לשלם בנפרד לכל אחד מבעלי המקצוע (סטילס וגרפיקאי, צלם וידאו לצילום ועריכת וידאו). יש לברר מיהו הצלם המגיע ואם יש לו צוות צילום או שהוא מגיע באופן עצמאי לאירוע.
מפת אתר | צור קשר