צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צילום מתחתנים מקצועי

צילום חתונה, בניגוד לצילומי טבע או צלם חובב, דורש ידע מיוחד וכשרון – כדי להיות בזמן הנכון במקום הנכון, וגם לקלוע לטעמם של מזמיני הצילום. נכון, שצילום אירועים ממילא דורש תכנון מוקדם של פרמטרים שונים: צילומי אורחים, זוג שעובר בין השולחנות ומצטלם עם כולם, זווית הצילום בחופה, אם לביים את המוזמנים, לצלם את כל מה שקורה כאשר הצלם אמור להיות בלתי מורגש, בקשה לצלם נוסף לצילום מגנטים לאירועים ועוד.

צילום חתונות מקצועני
צילום חתונות כמו צילום אירועים אחרים הינו תיעוד של התרחיש שקורה בערב מול קהל אנשים רב ורוחש. אחרי נקיבת התקציב הרצוי – כשתקציב ללא הגבלה מותיר אתכם בעלי אפשרויות בחירה רבות, לעומת תקציב מוגבל כשהאפשרויות לבחירת צילום חתונות מקצועי מצטמצמת, אולם מצד שני אתם יכולים לבחור מתוך מדגם מדויק את זה שאהוב עליכם בלי הרבה התחבטויות. החשוב הוא לא רק הצילום וחדות התמונה, אלא גם החלק האמנותי שבעניין, אם אתם אוהבים זאת כך. כיום, האופנה הסובבת היא צילום באפקטים או בעדשות מיוחדות. אם החתונה נעשית בלילה או באולם סגור, ישנו משחק עם האורות, או אם החתונה נעשית ביום ובמקום פתוח, ישנה חשיבות למיקום הצלם מול האובייקט ולמדידות האור הנכונות.

הרומנטיקה מעדשת המשקף הורוד
אתם קובעים את מידת הרומנטיקה שתייצג תכם בעתיד. הצילום לחתונה בנוי מצילום ביום החתונה של החתן והכלה בלוקיישן פסטורלי או בסטודיו לצילום – אלו התמונות שתוצגנה על המסך בחתונה. אתם בוחרים להראות ברבים או כמזכרת אישית שלכם לעצמכם. נצלו את האירוע, תכננו את הצילום וממשו את החלום ביחד עם הצלם שהוא הפרטנר הצמוד לכם לאורך היום. שימו לב כשאתם מעלעלים בתמונות של מתחתנים אחרים, כי זה הסגנון המדויק שאתם רוצים לאלבום שלכם.
מפת אתר | צור קשר