צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צילום חתן כלה

לצילומי חתן- כלה נוספים צילומים של ימי הרווקות. הרבה מהזוגות המתחתנים אשר עומדים לשנות את הסטאטוס בתעודת הזהות שלהם, מבקשים להצטלם לא עניבה או שמלה אלא בבגדים פשוטים אשר מתארים אותם בימי הרווקות העליזים, כדי שיהיה להם נחמד להיזכר. גם הצילומים האלו יכולים להיות מתוכננים בקפידה, ואף בסנכרון עם הצילומים של החתן והכלה ביחד. למקום מגיע צוות צילום ועריכת וידאו אשר הופך את יום הצילומים למעין יום הפקות, שבו הכלה מצטלמת לחוד כמו גם החתן, ולאחר מכן שניהם מצטלמים לתמונה "אותנטית" של "לפני", בעוד שהם מתכוננים בעצם לשגרה הארוכה של "אחרי".

יום צילומים וברכות מיוחדות
יש זוגות שאוהבים להנציח כל רגע. כך למשל, לפני החתונה ישנו נוהג לעתים ללכת לרב אשר יברך את המתחתנים. איך אפשר לפסוח על צילום אירועים בשלב הזה, כשהוא סמל לכל החיים? צוות צילום אירועים מקצועי יוזמן לצלם גם את הרגע המרטיט הזה. יום כזה אומר שנלקח יום בנפרד לצילומים, יום שבו אין צורך להזמין תור בסלון כלות. לעתים ביום זה נוסעים עד למעונו של הרב המברך. אפשר לשלב ביום זה את התמונות המיוחדות של בני הזוג בימי הרווקות ובכך לחסוך יום צילומים נוסף. ביום הצילומים הנכסף (בדרך כלל יום החתונה, משום שאז החתן והכלה כבר אחרי הסידורים שבסלון כלות), מצלמים את החתן והכלה בלוקיישנים המיוחדים שנבחרו (יער, נחל, אחוזה עתיקה, שדה ועוד) והופכים את היום הזה כולו להיסטוריה מתועדת.

באילו מקומות להצטלם?
כדי למצוא מקומות צילום חתונה, אפשר לסמוך על הצלם המיומן, או לפי בחירה והעדפה של המתחתנים (רצוי שיהיה מיקום קרוב לגן או לאולם האירועים). יכול להיות שזה יהיה המקום שלראשונה נפגשו או שמסמל הרבה בעבור הזוג המתחתן.
מפת אתר | צור קשר