צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צלמים לאירוע בבית

צלמי אירועים כשאתם מתכננים לשכור צלמים לאירוע בבית, רצוי שתעשו היכרות בשלב מוקדם מראש, גם עבורכם וגם עבור הצלם. כבכל אירוע, חשוב לעשות תיאום ציפיות ולהסביר מה בדיוק אתם רוצים שיצלמו, מתי שיצלמו, באילו פינות בבית ואת מי מהאנשים. ברגע שיש לצלם את ה"תמונה הכללית", הוא יודע איך להיערך – הוא בודק את התאורה בבית ואת העדשות הנדרשות לצורך כך.  במידה ואתם מעוניינים בצילום גם לפני האירוע בבית או סביב ההתארגנות לאירוע, קבעו איתו בהתאם.

מה לומדים מפגישה מטרימה?
רואים את מידת הרצינות של הצלם. צלם שמגיע מאזור קרוב רצוי כדי שלא יאחר לכם לאירוע או להכנות. תוכלו לראות אם הוא מגיע לפני הזמן, איך הוא לוקח את התפקיד שלו בתוך מאזן האירוע, מה מידת התקשורת שלו עם אנשים והרושם הכללי שהוא מותיר. ניתן לעשות זאת על- ידי שיחת טלפון ידידותית כבדרך אגב עוד לפני שיוזמן לביתכם. בקשו ממנו לראות תיק עבודות או אלבום צילומים שהכין או שהגרפיקאי שלו הכין ולהתרשם מכך. אלבום תמונות מעוצב יכול להיות דיגיטלי או ספר תמונות אמיתי. במידה ואתם מעוניינים לשוחח עם הגרפיקאי, תוכלו לזמן אותו גם לפגישה ולגון על התוצאה הסופית הרצויה. לבד מהגרפיקאי וצלם הסטילס, לפעמים יש צורך גם בצילום וידאו. במידה ותרצו, בררו אם יש איתו צלם וידאו שעובד איתו בשיתוף פעולה (ואולי להוזיל בכך את המחיר).

כמה צלמים לאירוע בבית צריך?
שניים, אם כוללים גם את צלם הוידאו. שלושה, אם כוללים גם את צלם המגנטים. זה תלוי בגודל האירוע ובבחירה שלכם. לכולם רצוי להודיע להגיע לפני האירוע כדי שיוכלו לעשות את ה"טסטינג" עוד לפני שאנשים נכנסים, לצורך התאמת התאורה הרצויה ואולי גם עריכת פינת צילום אם ישנה.
מפת אתר | צור קשר