צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צלם אירועים דפי זהב

בכל אירוע חשוב שיהיה תיעוד. איך שחתן בר – מצווה נושא את הדרשה, טקס הקידושין בחופה, יום הולדת עגול שחוגגים, ברית מילה. כל אלו אירועים בלתי חוזרים בחיים, שאנו מתכוננים אליהם נפשית זמן רב עוד לפני קיומם. אנו אוהבים גם להזכר בהם זמן רב לאחר חגיגתם, ולפעמים יש בזה ערך מוסף – הסבא והסבתא (במובן הרגיל או סבא-רבא וסבתא רבא) בעודם בחיים, הדוד מאמריקה שבא לחגוג אתכם, חברים טובים. בדיוק בשביל הרגעים הללו, מזמינים צילום אירועים שמתאים בדיוק לאירוע ולבעלי האירוע.

מי יהיה הצלם המתאים?
צלם אירועים חייב שתהיה תקשורת טובה עם סביבתו. הוא נוכח באירוע, לעתים מעמיד אנשים בתמונות יזומות, הוא חלק מהאירוע על – אף שהוא אמור שלא להיות מורגש מדי. הוא צריך לדעת טכניקות של צילום שונות – "מריחות" תמונה, צילום תמונות מרחוק, צילום בתאורות משתנות. זה יכול להיות קריטי ולשנות את התמונה כולה אם צלם מצלם תמונה שיוצאת "גרעינית" כשהיא במקום ללא אור. נכון שיש פוטושופ, אבל אין כמו חדות תמונה מקורית. בנוסף, אותו צלם אירועים חייב להיות בקיא ברזי הקהילה אותה הוא מצלם ולהיות מסונכרן עם סדר היום של האירוע. לדוגמה, אם מדובר בכנס – את מי לצלם מתי, מי האנשים החשובים שאין לוותר על תמונה שלהם, מתי לתפוס את הרגע ב"מינגלינג", איזו תמונת אווירה להוציא מהקהל ועוד.

איפה מוצאים צלם לאירוע?
תוכלו כמובן למצוא צלם אירועים דפי זהב, שהרי שם מתגודדים כל בעלי המקצוע. צלם שמפרסם את עצמו בדפי זהב מעוניין לפנות לקהל רחב יותר של אנשים. אולם בדפי זהב (גם האינטרנטיים) לא תוכלו למצוא המלצות של מזמיני שירותים קודמים ממנו, מה שבאתרי אינטרנט אחרים תוכלו למצוא, וזה יוכל לסייע לכם לחדד את תפישתכם לגבי הצלם המבוקש.

 

מפת אתר | צור קשר