צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

מחירי צלמי חתונה

מחירים של צלמי חתונה הם אחד מהפרטים הנבדקים לפני החתונה. את ה"סידור" הזה ניתן לעשות גם זמן רב לפני החתונה (אפילו חודשים), להבדיל מהקייטרינג. צלמי חתונה מתחלקים בדרך כלל לצלמי סטילס ולצלמי וידאו, וניתן לתפוס את שתי הציפורים ביחד. חשוב מאוד לדעת לבחור את הצלם הנכון עבורכם, ודווקא בגלל זה רצוי להתחיל מוקדם יחסית לסידורי החתונה האחרים. הצלם הוא הדובדבן שבקצפת, הוא זה שמתעד את כל מה שעמלתם בשבילו. תוכלו לבחור צלמים על- פי עמודי צלם המפוזרים ברחבי הרשת.

צלם חתונה מתאים לאירוע
כיום כשיש מצלמות דיגיטליות, לא רק הציוד פותר לכם את החלק האומנותי, אלא התוצאה הנוחה – אתם מקבלים את התמונה על גבי דיסק, בוחרים ומשאירים את החלק היצירתי למעצב הגרפי של אלבום החתונה שלכם. כשמדובר בצילום וידאו, חשוב לתאם מראש את מה אתם רוצים לצלם. אולם מה קורה כשמזמיני הפרויקט הם אנשים שומרי מסורת ודת? ובכן, אז לא תמיד צלם בן המין השני יכול לצלם את כולם וישנו חלק מקופח – לכן לעתים יש לדאוג גם לצלמת, ובנוסף לכך יכול להיות שצלם חילוני לא יהיה מעודכן בסדר היום של המתחתנים (ישנן ברכות שאינן נהוגות בחתונות חילוניות ואשר חשובות מאוד לתיעוד אצל הקהל הדתי) ויפספס את התמונות החשובות יותר למתחתנים.

מחירי צלמי חתונה  - סטילס ווידאו
צילום חתונות הוא עסק שיכול להסתכם בכמה אלפי שקלים, אולם המחיר שווה את המזכרת היפה שתהיה לכם. קבעו פגישה עם הצלם שלכם, דברו על נושא שאינו קשור לנושא הצילום כדי להרגיש את הכימיה ביניכם ועשו "שיעורי בית" אצל מתחתנים אחרים, ומה דעתם על הצלם שלהם, האם העביר את התמונות בזמן והיה שליו ומקצועי.
מפת אתר | צור קשר