צילום אירועים, צילום חתונות, צלם אירועים
צור קשר גלריה חדשות מאמרים אודות דף הבית
צילום אירועים
צילום חתונות
צילום ברית
טופס יצירת קשר
שם:
אי-מייל:
טלפון:
כתובת:
נושא הפניה:
צילום בר מצווה
צילום בת מצווה
צילום כנסים

צלם לחינה

חינה הוא האירוע מספר אחת שחייבים לצלם. מדוע? הכל נראה כמו פורים. לא משנה מאיזו עדה אתם מגיעים, השמחה המשפחתית חוצה גבולות "עדלא ידע", כולם שמחים, קצת משתטים ולובשים מיני מלבושים מסורתיים שאינם פרי האופנה השלטת התקופתית. דווקא אירועים שמחים מסוג אלו כדאי לתעד- מי שמגיע יודע כי בא לצחוק ולשמוע, ומי שמעוניין לתעד כל התרחשות מאותו הערב- רצוי שימצא צלם לחינה אשר בקיא בהלכות החתונה המסורתית הזו.

שפה משותפת
לעתים ישנם מבצעים כאלו ואחרים של תקליטן לאירוע שמגיע עם צלם, אולם זו לא עסקה טובה אם התקליטן מוצא חן בעיניכם ואילו הצלם אינו ספל התה שלכם. רצוי להזמין שירותי צילום רק ממי שאתם כבר מכירים, מיודדים ומעריכים את האמנות שהוא או היא עושים. כיום, צלם לכל אירוע נגיש לכל מי שרוצה דרך הרשת הציבורית, וניתן להתרשם מעבודותיו ומניסיונו בשטח. דברו עם הצלם שלכם, פתחו עימו שיחת חולין בנושא שאינו קשור אל אירוע השמחה שלכם. הרגישו לפי הלך השיחה האם מתאימה לכם עבודה עם אותו הצלם. במידה וכן- והוא עונה גם על שאר השאילתות כמו למשל להגיע ממקום קרוב אל האירוע כדי להיות בזמן, האם הוא מנוסה באירוע דומה, האם יש לו המלצות ועוד, בקשו ממנו הצעת מחיר.

צוות צלמים מסתתר מאחורי צלם לחינה
צלם חינה כצלם לאירועים שונים ומגוונים יכול להגיע גם עם צוות משלו- וזה יכול לחסוך לכם חיפושים אחר אנשי מקצוע לאירוע שלכם. אם תצטרכו צלם נוסף לכמות גדולה של אנשים למשל ובנוסף גם צלם וידאו- התעניינו עימו. ואם לא די בחינה עצמה (אם יהיה מספיק טוב, הרי שגם יהיה בחתונה שלכם, וזה תמריץ טוב גם לו).

מפת אתר | צור קשר